حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • «دفتر حفظ» به چاپ سوم رسید
    شناسه : 1513
    4
    چاپ سوم بسته آموزشی «دفتر حفظ» با هدف برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای حافظان قرآن و سایر علاقه‌مندان، منتشر شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    «دفتر حفظ» به چاپ سوم رسید

    چاپ سوم بسته آموزشی «دفتر حفظ» با هدف برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای حافظان قرآن و سایر علاقه‌مندان، منتشر شد.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، بسته آموزشی «دفتر حفظ» و دو لوح فشرده شامل دوره هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای موفقیت حافظان قرآن، انضباط شخصی و مدیریت زمان ویژه حافظان قرآن تألیف سعیده الوان و زهرا ابوترابی، از حافظان کل و مدرسان دانشگاه، است که چاپ سوم آن نیز منتشر شد.

    این مجموعه دارای دفتر حفظ با ۲۳۲ صفحه به صورت رنگی، دو لوح فشرده آموزشی با ۳۵۰ دقیقه ویدئو آموزش جامع ویدیویی و تخصصی حفاظ و یک دوره آموزشی انضباط شخصی و مدیریت زمان است تا علاقه‌ مندان در کنار مدیریت زمان و هدف ‌گذاری قرآنی، نقشه راهی در کنار حفظ آیات کلام وحی برای تمامی مراحل زندگی (تحصیلی، مالی و شغلی) داشته باشند.

    بنابر گفته‌ سعیده الوان از مؤلفان کتاب «طی چاپ اول و دوم این دفتر حفظ بیش از ۴ هزار نفر از حافظان و علاقه‌مندان به حفظ از آن استفاده کرده‌اند. همچنین به مدت ۹۱ روز پشتیبانی و مشاوره آنلاین در نظر گرفته شده است تا به سؤالات احتمالی پاسخ داده شود.»

    علاقه‌ مندان برای تهیه و ثبت سفارش خرید این بسته آموزشی می‌ توانند به صفحه آکادمی حفظ در اینستاگرام به نشانی tahfiz.ir مراجعه کنند.

    لازم به ذکر است، آکادمی حفظ قرآن کریم راسخون در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد. و در سه حوزه روخوانی قرآن کریم روانخوانی قرآن کریم حفظ قرآن کریم ویژه افراد ۱۴ تا ۴۰ سال فعالیت می کند.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.