حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • درخشش شرکت گاز استان اصفهان در مسابقات قرآن
    شناسه : 912
    3
    درخشش شرکت گاز استان اصفهان در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری موج استان اصفهان
    پ
    پ

    درخشش شرکت گاز استان اصفهان در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

    درخشش شرکت گاز استان اصفهان در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

    درخشش شرکت گاز استان اصفهان در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان خبر داد.

    به گزارش بعثت نیوز، عباس نعمت الهی اظهار داشت: سه نفر از کارمندان شرکت گاز استان اصفهان در مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان شرکت ملی گاز ایران، مقام های برتر این مسابقات را کسب نمودند.

    وی اضافه کرد: در پی ارزیابی گروه های شرکت کننده در مسابقات ، ۳ نفر از کارکنان این شرکت در رشته های حفظ و مفاهیم قرآن کریم رتبه های برتر را کسب نمودند.

    عباس نعمت الهی ادامه داد: از افراد شرکت کننده در این مرحله از مسابقات،اسماعیل درخشان رتبه اول رشته حفظ  پنج جزء، غلامحسین زمانی رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن کریم و اصغر باقری رتبه سوم رشته مفاهیم قرآن کریم را از آن خود کردند.

    رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان گفت: مرحله نهایی و سراسری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم از۱۹ الی ۲۵ آذرماه به صورت غیرحضوری با حضور ۲۲۶ نفر از برادران و خواهران شاغل در سطح شرکت ملی گاز ایران برگزار شد .

    به گزارش بعثت نیوز، در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات، بالغ بر ۳هزار نفر از کارکنان شرکت ملی گاز ایران و از شرکت گاز استان اصفهان نیز حدود ۱۲۰ نفر حضور داشتند که پس از آزمون مرحله مقدماتی از شرکت گاز استان اصفهان ۷ نفر به مرحله سراسری راه یافتند و در رشته های حفظ ، قرائت ترتیل و تحقیق و مفاهیم قرآن کریم به رقابت پرداختند.

    منبع: خبرگزاری موج استان اصفهان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.