حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • انتخاب دبیرجشنواره تولید انیمیشن‌های قرآنی‌خانگی
    شناسه : 893
    3
    با حکم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الله ناظری، بعنوان دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی تولید انیمیشن‌های قرآنی خانگی منصوب شد.  
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    انتخاب دبیرجشنواره تولید انیمیشن‌های قرآنی‌خانگی با حکم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.  

    انتخاب دبیرجشنواره تولید انیمیشن‌های قرآنی‌خانگی انجام شد و طی آن حجت‌الله ناظری سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان، با حکم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به این سمت منصوب شد.

    بر این اساس و بنا بر پیشنهاد مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآن و عترت و با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیرجشنواره تولید انیمیشن های قرآنی‌خانگی منصوب می‌کنم.»

    نخستین جشنواره بین‌المللی تولید «‌انیمیشن های قرآنی‌خانگی» توسط حوزه هنری کودک و نوجوان با مشارکت معاونت قرآن وعترت وزارت ارشاد اسلامی و همکاری موسسه «سپهر سوره هنر» حوزه هنری برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند در سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال در این جشنواره شرکت کنند.

    این جشنواره در تکنیک استاپ موشن و در سه بخش اصلی، ویژه و آزاد برگزار می‌شود که موضوعات بخش اصلی جشنواره شامل قرآن و سبک زندگی، نماز و ارتباط با خدا، پاکیزگی و نظم، راستگویی، سپاسگزاری، مسئولیت پذیری‌ و امانتداری بوده و در بخش ویژه نیز علاقمندان قادرند آثاری با موضوع مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی تولید کنند.

    علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه سپهر سوره هنر به نشانی artfest.ir مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.