حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • داستان زهیر فداکار به مناسبت اربعین روایت می‌شود
    شناسه : 3246
    3
    به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، برنامه هنری مذهبی از امشب یکشنبه ۲۸ شهریوماه به مدت چهار شب در قالب تئاتر و‌ نماهنگ مذهبی در سرای محله ابوذر اجرایی می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

     به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی ، برنامه هنری مذهبی از امشب یکشنبه ۲۸ شهریورماه به مدت چهار شب در قالب تئاتر و‌ نماهنگ مذهبی، با موضوع داستان دوراهی عقل و احساس در این زمانه با روایت‌گری داستان زهیر فداکار اجرا می‌شود.

    ‌تئاتر «دوراهی عشق» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی سیدمحسن میرسلیمی و کارگردانی فرشاد ناحی و با بازیگری ۱۳ هنرمند، روی صحنه می‌رود. همچنین نماهنگ باران با موضوع «اربعین غریب» با توجه به اوضاع کرونا در دو سال گذشته به سرپرستی زهرا وکیل‌الرعایا اجرا می‌شود.

    این تئاتر و نماهنگ به مدت چهار شب از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن همایش سرا محله ابوذر واقع درخیابان پیروزی، خیابان کریمشاهیان، نبش کوچه اعتماد سعید میزبان شهروندان است.

    این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عموم علاقه‌مندان رایگان است که افراد می‌توانند برای رزرو بلیت تئاتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۱۶۳۵۹۷ تماس حاصل کنند و یا پیام درخواست خود را در واتسآپ به همان شماره ارسال کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.