حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • رونمایی از کتاب «خدای رحمان، پیامبر رحمت» در مهریز
    شناسه : 1620
    1
    در حاشیه نشستی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان مهریز از کتاب «خدای رحمان، پیامبر رحمت» اثر یکی از فعالان قرآنی این شهرستان رونمایی شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رونمایی از کتاب «خدای رحمان، پیامبر رحمت» در مهریز

    در حاشیه نشستی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان مهریز از کتاب «خدای رحمان، پیامبر رحمت» اثر یکی از فعالان قرآنی این شهرستان رونمایی شد.

    کتاب «خدای رحمان، پیامبر رحمت» در مهریز رونمایی شد

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از یزد، در حاشیه نشست مدیر مسئولان مؤسسات قرآنی شهرستان مهریز با حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، امام جمعه مهریز؛ محمدرضا صباغیان، نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان امروز، ۱۴ دی‌ از کتاب «خدای رحمان، پیامبر رحمت» اثر یکی از فعالان قرآنی مهریز رونمایی شد.

    این کتاب به همت مهدیه زارع‌زاده، فارغ‌التحصیل دانشگاه سراسری میبد و فعال حوزه قرآنی و همچنین دانشجوی دکترای قرآنی دانشگاه یزد، به مدت یک سال تالیف و توسط انتشارات توز و قلم در ۱۳۰ صفحه چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

    این کتاب در ۳ فصل با موضوع «عتاب‌های محبت‌آمیز خداوند به پیامبر» تالیف شده که نخستین فصل این کتاب به موضوع تعریف لغوی و اصطلاحی عتاب و محبت به همراه رویکرد کاربرد شناختی آن در قرآن می‌پردازد. در فصل دوم کلیه عتاب‌های خداوند به پیامبر و در فصل سوم صرفا عتاب‌های محبت‌آمیز بررسی می‌شود.

    محمدحسن زارعیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز در این مراسم با اشاره به فعالیت شش موسسه قرآنی در سطح شهر و همچنین ۱۳۰ حافظ قرآن در این شهرستان، مهمترین مسئله مربوط به فعالان قرآنی را عضویت آنها در صندق اعتباری هنر دانست و گفت: فعالان قرآنی با عضویت در این صندوق می‌توانند از خدمات آن از جمله بیمه صندوق کارت هنر، وام صندوق، بیمه تکمیلی و … بهره‌مند شوند اما این موضوع به علت پایین بودن سهمیه عضویت فعالان قرآنی در صندوق اعتباری هنر با مشکل مواجه است.

    دهقانی‌زاده نیز به نمایندگی از مؤسسات قرآنی شهرستان مهریز در این نشست؛ مکان مناسب ویژه فعالان قرآنی، بیمه، اختصاص بودجه به فعالیت‌های قرآنی، حمایت دولت از مؤسسات، پرداخت وام با کارمزد پایین ویژه مؤسسات و همچنین استخدام فعالان قرآنی در دستگاه‌های فرهنگی را خواستار شد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.