حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ختم مجازی قرآن در یزد آغاز شد
    شناسه : 1253
    3
    کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد از آغاز ختم گروهی و مجازی قرآن به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در این استان خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ختم مجازی قرآن در یزد آغاز شد

    کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد از آغاز ختم گروهی و مجازی قرآن به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در این استان خبر داد.

    ختم گروهی قرآن به نیت تعجیل در فرج قائم آل محمد(ص) در یزد

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از یزد، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی یزد، فرزانه‌السادات طباطبایی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار داریم و در راستای ترویج فرهنگ انتظار و دعا برای تعجیل در فرج منجی عالم بشریت(عج) و با توجه به اهمیّت و برکات ختم قرآن از جمله اجابت قطعی یک دعا برای ختم‌کننده و اینکه بالاترین دعاها و عبادت‌ها، انتظار فرج خوانده شده، واحد قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی، طرح ختم گروهی قرآن مجید را اجرایی کرد.

    وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در ختم گروهی قرآن کریم، باید کلمه «قرآن» را به آیدی @sadat۸۲۸ پیامک کنند و سپس جزء مورد نظر برای این فرد ارسال و ختم آغاز می‌شود.

    طباطبایی بیان کرد: با توجه به موقعیت کنونی کشور و ضرورت رعایت طرح فاصله‌گذاری و عدم برگزاری مراسم تلاوت قرآن به صورت حضوری، با تلاش‌های واحد قرآن و عترت، امسال این طرح معنوی به صورت مجازی برگزار می‌شود و تلاش بر این است که شرایط فعلی، نه تنها مانع انجام مراسم‌ ویژه این ایام نشده حتی کسب فیوضات به حول و قوه الهی پر رنگ‌تر و باشکوه هرچه بیشتر انجام شود.

    وی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد دعوت کرد تا با مشارکت حداکثری در این طرح معنوی، ضمن کسب رضایت و مغفرت الهی و دعا برای تعجیل در ظهورحضرت مهدی(عج)، رهایی هر چه سریعتر از بحران کنونی کشور را از خداوند منان طلب کنند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.