حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • حمایت پدرانه ایران از مستضعفان را در موزه شهید سلیمانی مشاهده کردم
    شناسه : 3130
    3
    سخنگوی کتائب حزب‌الله عراق گفت: در موزه سراسرنمای سپهبد شهید سلیمانی حمایت پدرانه جمهوری اسلامی ایران از کل مستضعفان دنیا را پیدا و مشاهده کردم.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محمد محی سخنگوی کتائب حزب‌الله عراق گفت: برپایی موزه‌هایی نظیر موزه سراسرنمای سپهبد شهید قاسم سلیمانی در این سطح و با این وسعت توانسته، همه عملیات‌های محور مقاومت جهان اسلام که در کشورهای اسلامی دنیا به مقابله با استکبار چهانی پرداختند، را به طور کامل پوشش بدهد.

    وی افزود: به عبارت دیگر معرفی و مستندسازی مقاومت و فداکاری‌هایی همه ملت‌ها در مقابل جرایم بی‌شماری که دولت‌های استکبار در حق ملت‌ها انجام دادند، رسالت همه ملت‌های جهان است.

    رئیس مرکز مطالعات استراتژیک بین‌الملل الهدف عراق با تأکید بر مستندسازی اقدامات رزمندگان اسلام در مقابله با استکبار ابراز داشت: علاوه بر مستندسازی مقاومت و فداکاری ملت‌ها در برابر استکبار، فرهنگ‌سازی، مطلع کردن و نشان دادن مظلومیت ملت‌ها در مقابل مستکبران از دیگر رسالت‌های ملل جهان است که در موزه سراسرنمای سپهبد شهید قاسم سلیمانی این رسالت اجرایی شده است. در حقیقت در موزه مذکور حمایت پدرانه جمهوری اسلامی ایران از کل مستضعفان دنیا را پیدا و مشاهده کردم.

    وی در پایان ادامه داد: گردآوری این حجم بالایی از عکس و مستندات در این موزه سراسرنمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، یک سند تاریخی مهم و شایسته محسوب می‌شود تا در کشورهایی که سرود آزادی و کرامت سر می‌دهند، تکرار شود‌. در حقیقت این خون‌هایی که تقدیم راه مقاومت شده، تعبیری برای راه آزادی و کرامت است.

    به گزارش فارس، ۱۴ مردادماه سال ۱۳۹۹ همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در آستانه سالگرد پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، موزه سراسرنمای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با هدف حفظ و نشر آثار شهدای مقاومت و با حضور سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.