حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پرداختن به موضوع جلسات خانگی قرآن؛ کار ارزشمند مکتب امام زمان(عج)
    شناسه : 1303
    3
    مسئول کارگروه قرآن و عترت قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) گفت: پرداختن به موضوع جلسات خانگی قرآن از سوی مکتب امام زمان(عج) کاری ارزشمند است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پرداختن به موضوع جلسات خانگی قرآن؛ کار ارزشمند مکتب امام زمان(عج)

    مسئول کارگروه قرآن و عترت قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) گفت: پرداختن به موضوع جلسات خانگی قرآن از سوی مکتب امام زمان(عج) کاری ارزشمند است.

    پرداختن به موضوع جلسات خانگی قرآن؛ کار ارزشمند مکتب امام زمان(عج)

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از همدان، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی مسئول کارگروه قرآن و عترت قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) کشور، امروز ۸ دی‌ماه، در بازدید از مکتب امام زمان (عج) با سیاست‌های آموزشی این مکتب در فضای حقیقی و مجازی آشنا و تاریخچه و ساختار این مکتب را مورد بررسی قرار داد.

    حسینی با بیان اینکه آشنایی با این مکتب یکی از بزرگترین توفیقاتم در برنامه‌های قرآنی در طول ۲۰ سال خدمتم بوده است، افزود: پرداختن به موضوع گسترش جلسات خانگی قرآن و آموزش قرآن در مساجد و منازل یکی از خلاهای برنامه‌های قرآنی بوده که مکتب امام زمان(عج) به صورت نظام‌مند آن را در دستور کار قرار داده است.

    وی ادامه داد: پرداختن به موضوع جلسات خانگی قرآن و جلسات قرآن در مساجد یکی از خلأها است که مکتب امام زمان(عج) با محوریت خانه و مساجد آن را برطرف کرده است.

    مسئول کارگروه قرآن و عترت قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای ترویج فعالیت این مکتب گام برداریم. قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) با توجه به نیاز مبرم بر ارائه اخبار تولیدات و فعالیت های فرهنگی در پهنای کشور عزیز و سربلند ایران اسلامی و با هدف ارتباط مجموعه‌های فرهنگی سراسر کشور به یکدیگر، اطلاع از تولید محصولات فرهنگی، آموزش تئوری‌های کار تشکیلاتی در موسسات مردم نهاد، آموزش کادرسازی تشکیلاتی، استفاده از تجربیات فعالان فرهنگی سراسر کشور و آگاهی فعالان از فعالیت‌های ضد‌فرهنگی جبهه معارض انقلاب اسلامی‌ و… راه‌اندازی گردیده است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.