حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • جشنواره شعر استانی «مادرانه» برگزار می‌شود
    شناسه : 1588
    1
    جشنواره شعر استانی «مادرانه» با موضوع زن و فرهنگ پایداری در اصفهان برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جشنواره شعر استانی «مادرانه» برگزار می‌شود

    جشنواره شعر استانی «مادرانه» با موضوع زن و فرهنگ پایداری در اصفهان برگزار می‌شود.

    جشنواره شعر استانی «مادرانه» برگزار می‌شود

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیور از اصفهان، جشنواره شعر استانی «مادرانه» با موضوع زن و فرهنگ پایداری همزمان بادهه فجر و ولادت حضرت فاطمه(ص) در اصفهان برگزار می‌شود.

    این جشنواره با هدف ترویج و اشاعه بیش از پیش فرهنگ انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت مقاومت و انتقال آن به نسل جوان، بازشناخت توانمندی‌های ادبی استان در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تجلیل از فعالان عرصه ادب به ویژه پیشکسوتان و چاپ کتاب شعر بانوان، تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده آن‌ها، تبلیغ و تشویق پدیدآورندگان آثار ادبی در زمینه انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت و طراحی آثار هنری از هنرمندان بانوی استان به ویژه شاعران برگزار می‌شود.

    این جشنواره در ۴ بخش زن حماسه و ایثار؛ زن وآزادگی؛ زن، مقاومت و ایستادگی؛ زن و گام دوم انقلاب اسلامی در دو سبک کلاسیک و نو آثار می‌پذیرد. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۱بهمن ماه ۱۳۹۹ و از طریق شبکه‌های مجازی است.

    این جشنواره با همکاری دستگاه‌های اجرائی استان شامل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، صدا وسیمای مرکز اصفهان، حوزه هنری اصفهان، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، دانشگاه آزاد اسلامی، فرهنگسرای پایداری و مرکز بانوان آفتاب برگزار می‌شود.
    دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه هر سال می باشد که در این ایام مراسم های ویژه ای در حوزه های مختلف برگزار می شود که جشنواره شعر استانی نیز یکی از این مراسم ها می باشد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.