حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تجلیل از برگزیدگان مرحله کشوری جشنواره جامعةالقرآن در ایام دهه فجر
    شناسه : 1432
    1
    نتایج منتخبین مرحله کشوری بیست و دومین جشنواره فرهنگی ـ قرآنی جامعةالقرآن دی‌ماه اعلام و از برگزیدگان در ایام دهه فجر تجلیل به عمل می‌آید.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    تجلیل از برگزیدگان مرحله کشوری جشنواره جامعةالقرآن در ایام دهه فجر

    نتایج منتخبین مرحله کشوری بیست و دومین جشنواره فرهنگی ـ قرآنی جامعةالقرآن پنجم‌ دی‌ماه اعلام و از برگزیدگان در ایام دهه فجر تجلیل به عمل می‌آید.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، نتایج مرحله کشوری بیست و دومین جشنواره فرهنگی ـ قرآنی مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) با شعار دفاع از حریم قرآن و ولایت، یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی، پنجم دی‌ماه، همزمان با میلاد حضرت مسیح(ع) اعلام می‌شود.

    بنابر گفته منیر روحی، مسئول روابط عمومی این مؤسسه، «بیش از ۱۴۰۰ شرکت‌کننده در ۸۰۰ شعبه سراسر کشور در مقاطع مختلف سنی در رشته‌های قرائت، حفظ جزء ۳۰ و ۵، ۲۰ جزء و حفظ کل، معارف، خطابه، فصیح‌خوانی و نغمات دینی و آوایی باهم در حال رقابت هستند که رقابت در بخش کودکان در شعب شکوفه‌ها و خردسالان از ۱۶ آذرماه و در بخش نوجوانان و بانوان از ۱۷ آذرماه در شعب مربوطه آغاز شده است و در شعب نوجوانان و بزرگسالان از ۲۲ تا ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود».

    یادآور می‌شود، آیین اختتامیه، تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان مرحله کشوری مؤسسه جامعة‌القرآن طی ایام دهه فجر انجام خواهد شد.

    موسسه جامعه القرآن الکریم، به عنوان مؤسسه ای فرهنگی، آموزشی و با هدف ترویج فرهنگ قرآن و ایجاد ارتباط هر چه عمیق تر و ماندگارتر نسل جوان با قرآن کریم، مصون ساختن دل و جان آنان در برابر انواع خطرات و آفات فرهنگی، در خردادماه سال ۱۳۷۷، هم زمان با عید سعید قربان، در شهر قم پایه گذاری شد و فعالیت قرآنی خود را از آغاز سال تحصیلی ۷۸ ـ ۱۳۷۷، با پذیرش و گزینش یک صد و بیست نفر، از بین صدها داوطلب مشتاق آغاز کرد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.