حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • جشنواره تلاوت‌های مجلسی بین‌المللی می‌شود
    شناسه : 961
    1
    این جشنواره امسال کار خود را به صورت گسترده آغاز کرده و بخش‌های مختلفی به آن افزوده شده است. این جشنواره امسال بخش بین‌الملل را برگزار خواهد کرد
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جشنواره تلاوت‌های مجلسی بین‌المللی می‌شود این جشنواره امسال کار خود را به صورت گسترده آغاز کرده و بخش‌های مختلفی نظیر بانوان، حفظ کل، ترتیل و نوجوانان به آن افزوده شده است. این جشنواره امسال بخش مهمی را برگزار خواهد کرد که آن هم بخش بین‌الملل است و مهم‌ترین اتفاق آن است که بین‌المللی برگزار می شود.

    جشنواره تلاوت‌های مجلسی بین‌المللی می‌شود

    به گزارش بعثت نیوز جشنواره تلاوت‌های مجلسی امسال کار خود را به صورت گسترده آغاز کرده و بخش‌های مختلفی نظیر بانوان، حفظ کل، ترتیل و نوجوانان به آن افزوده شده است. این جشنواره امسال بخش مهمی را برگزار خواهد کرد که آن هم بخش بین‌الملل است و مهم‌ترین اتفاق آن است که بین‌المللی برگزار می شود.

    افزایش بخش‌های مختلف به جشنواره

    داود جعفری دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی گفت: امسال جشنواره به دلیل استقبال بالای علاقه‌مندان گسترش یافت و چند بخش به جشنواره افزوده شد. به لطف خدا تا اینجای کار برنامه‌ها به صورت مطلوب پیشرفته و خیران هم حامی ما بوده‌اند

    برگزاری مجازی بخش بین‌الملل با توجه به شیوع کرونا

    وی ادامه داد: در ادامه تحولات جشنواره تلاوت‌های مجلسی به فکر برگزاری بخش بین‌الملل افتادیم و در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفت. در این زمینه مقرر شد با توجه به شیوع کرونا به وسیله فضای مجازی بخش بین‌الملل را فعال کنیم و به این صورت شناسایی قاریان خوشخوان در کشور‌های مختلف و دعوت از آنها آغاز شد.

    استقبال جالب قاریان خارجی از بخش بین‌الملل

    جعفری دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی افزود: فراخوان جشنواره به زبان عربی از طریق چهره‌های مختلف قرآنی در کشور‌های مختلف منتشر شد و با وجود بی‌سابقه بودن چنین جشنواره‌ای با استقبال بالای مخاطبان مواجه شدیم تا جایی که حدود ۱۵۰ اثر از کشور‌های مختلف به دست ما رسید. حتی با وجود اعلام محدویت سنی برخی خارج از شرایط اعلام شده آثار فرستادند و از برخی کشور‌ها بانوان قاری هم برای حضور در جشنواره ثبت‌نام کردند.

    دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی با اشاره به پایان مهلت شرکت در بخش بین‌الملل گفت: با پایان مهلت ارسال آثار کار بررسی آثار آغاز شده و جزئیات بیشتر در این خصوص و چگونگی برگزاری در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

    جشنواره‌ای که از یک حسینیه در تهران آغاز شد

    به گزارش فارس جشنواره تلاوت‌های مجلسی سال ۱۳۹۴ کار خود را از حسینیه صاحب الزمانی (عج) تهران آغاز کرد و کم‌کم در سطح تهران و کشور گسترش یافت. این جشنواره امسال بخش‌های مختلفی را به جز تلاوت برگزار و مهم‌ترین اتفاق آن است که بین‌المللی برگزار می شود.

    جشنواره تلاوت‌های مجلسی بین‌المللی می‌شود این جشنواره امسال کار خود را به صورت گسترده آغاز کرده و بخش‌های مختلفی نظیر بانوان، حفظ کل، ترتیل و نوجوانان به آن افزوده شده است. این جشنواره امسال بخش مهمی را برگزار خواهد کرد که آن هم بخش بین‌الملل است و مهم‌ترین اتفاق آن است که بین‌المللی برگزار می شود.

    انتهای پیام/

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.