حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری آئین اختتامیه هشتمین جشنواره الحافظون
    شناسه : 2046
    4
    آئین اختتامیه هشتمین جشنواره الحافظون، جشنواره تخصصی حفظ قرآن کریم، عصر ۱۷ دی‌ماه برگزار شد
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری آئین اختتامیه هشتمین جشنواره الحافظون

    آئین اختتامیه هشتمین جشنواره الحافظون، جشنواره تخصصی حفظ قرآن کریم، عصر ۱۷ دی‌ماه برگزار شد

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، آئین اختتامیه هشتمین جشنواره الحافظون، جشنواره تخصصی حفظ قرآن کریم عصر  امروز، ۱۷ دی‌ماه با حضور مسئولان و تجلیل از برگزیدگان در حسینیه فاطمةالزهرا(س) پادگان حضرت ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

    جشنواره الحافظون با هدف گسترش فرهنگ حفظ قرآن، به همت سـازمان قـرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برای بسیجیان و مردم تهران به صورت مجازی در سه مقطع سنی برپا شد.

    این جشنواره در گروه زیر هفت سال در رشته‌هایی همچون حفظ پنج جزء، حفظ سه جزء، حفظ جزء اول یا سی‌ام و ۲۰ سوره آخر قرآن، در مقطع سنی هشت تا ۱۶ سال نیز در رشته‌های جزء اول یا سی‌ام، سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل و در رشته‌های مقطع سنی بالای ۱۷ سال نیز شامل رشته‌های سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل بود.

    ثبت‌ نام در این جشنواره تا ۲۱ آبان‌ماه انجام شد. مرحله مقدماتی یا ناحیه‌ای نیز در تمام نواحی بسیج با حضور بیش از دو هزار و ۶۰۰ بسیجی تا پایان آبان‌ماه و سپس مرحله نیمه نهایی در آذرماه برگزار شد. همچنین در مرحله نهایی این مسابقات ۴۰۸ نفر از راه‌یافتگان طی دو روز و براساس زمان‌بندی اعلام شده در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم به رقابت پرداختند.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.