حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • جامعةالمصطفی بر فعالیت‌های آموزشی خود تسلط کافی دارد
    شناسه : 1553
    1
    رئیس جامعةالمصطفی العالمیه گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون‌های تحصیلی متناسب با شرایط کرونایی کشور نشان از تسلط کافی المصطفی بر فعالیت‌های آموزشی خود دارد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جامعةالمصطفی بر فعالیت‌های آموزشی خود تسلط کافی دارد

    رئیس جامعةالمصطفی العالمیه گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون‌های تحصیلی متناسب با شرایط کرونایی کشور نشان از تسلط کافی المصطفی بر فعالیت‌های آموزشی خود دارد.

     

     

     

     

     

     

     

    حجت‌الاسلام و المسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه در حاشیه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکتری این مرکز آموزشی همزمان در حوزه‌های امتحانی داخل و خارج کشور اظهار کرد: خوشبختانه، مسئولان معاونت آموزش با همکاری دیگر بخش‌ها مانند مدیریت فناوری اطلاعات، موفق شدند آزمون کارشناسی ارشد و دکتری را در شرایط کنونی به شکل مناسبی برگزار کنند. خبر‌هایی که از دیگر حوزه‌ها داریم نیز نشان می‌دهد شرایط برگزاری این آزمون مطلوب بوده است.

    وی برگزاری این آزمون را نشان‌دهنده تسلط جامعةالمصطفی بر فعالیت‌های آموزشی با وجود شرایط بیماری کووید ۱۹ دانست و یادآور شد: طی چند ماه گذشته، کلاس‌های درس به صورت آنلاین و به صورت منظم برگزار شد که تجربه‌ای بسیار موفق و کم‌نظیر بین مراکز علمی به شمار می‌آید. برگزاری این آزمون نیز که با ابتکارات در خور توجه مسئولان جامعةالمصطفی در معاونت آموزش و فناوری اطلاعات تحقق یافت، تجربه جدیدی بود که می‌تواند در آینده مورد استفاده جامعةالمصطفی و مراکز علمی دیگر قرار گیرد.

    رئیس جامعةالمصطفی، ضمن تقدیر از تلاش همه مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکتری جامعةالمصطفی، اظهار امیدواری کرد: با اعلام هر چه زودتر نتایج این آزمون، طلاب برای ادامه مسیر دانش‌اندوزی در ترم آینده آماده شوند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی، جامعةالمصطفی را مرکز علمی و بین‌المللی توصیف کرد و گفت: رسالت جامعةالمصطفی، توسعه علم و معنویت در جهان است. طبیعتاً این مجموعه از ابتدای فعالیت تا امروز مخالفان و دشمنانی داشته، اما رسالت خود را با وجود همه دشواری‌ها، تنگنا‌ها و مزاحمت‌های دشمنان علم و فرهنگ پیش برده است و امروز نیز به خواست خدا، حرکت جامعةالمصطفی درخشان‌تر و فروزنده‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

    وی افزود: امروز دو مرحله آزمون، رأس ساعت ۸ صبح برای کارشناسی ارشد و سطح ۳ و از ساعت ۱۰ صبح برای مقطع دکتری و سطح ۴ و ۵ برگزار گردید.

    حجت‌الاسلام و المسلمین عباسی ادامه داد: این آزمون در حوزه‌های امتحانی قم، گرگان، اصفهان، مشهد مقدس و لبنان به صورت آزمون حضوری الکترونیکی و در حوزه‌های آشتیان، تبریز، ترکیه، سوریه، عراق و… به صورت حضوری در حال برگزاری است. همچنین در هر کدام از مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، بیش از سیصد نفر از خواهران و برادران دارای شرایط، در آزمون امروز شرکت داشته‌اند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.