حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ثبت نام طرح حفظ ۵ ساله قرآن تا ۱۰ دی ادامه دارد
    شناسه : 1009
    3
    ثبت نام طرح حفظ ۵ ساله قرآن تا ۱۰ دی ادامه دارد و علاقه مندان می توانند برای نام نویسی از طریق سایت حوزه علمیه خراسان اقدام کنند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ثبت نام طرح حفظ ۵ ساله قرآن تا ۱۰ دی ادامه دارد

    ثبت نام طرح حفظ ۵ ساله قرآن تا ۱۰ دی ادامه دارد و علاقه مندان می توانند برای نام نویسی از طریق سایت حوزه علمیه خراسان اقدام کنند.

    به گزارش یعثت نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی مقامی درباره طرح قرآنی تنزیل گفت: این طرح برای حفظ ۵ ساله قرآن کریم ویژه طلاب حوزه علمیه خراسان (برادران و خواهران) برگزار می شود و با اهداف میانی مقاطع کمتر یعنی حفظ ثلث، نصف، و…، بر اساس هر سال، ۶ جزء طراحی شده است.

    او با بیان اینکه طرح قرآنی تنزیل، در کنار تحصیل دروس حوزوی برگزار می شود و نیاز به مرخصی تحصیلی یا کم کردن حجم دروس انتخابی نمی باشد، ابراز کرد: میانگین حفظ روزانه در طول سال تحصیلی، سه سطر و در تابستان ها نصف صفحه پیش بینی شد ه است.

    معاون فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه این طرح، به صورت رایگان می باشد، گفت: ثبت نام کنندگان ،در طول مدت حفظ، به طور غیر حضوری و مجازی، توسط اساتید مجرب حوزوی، پشتیبانی خواهند شد.

    او این طرح را انعطاف پذیر خواند و یادآور شد: اگر کسانی استعداد حفظ بیشتری در مدت زمان بندی شده را داشته باشند، می توانند از این ظرفیت استفاده کند و در واقع هر حافظ، با هر مقدار حفظ، می تواند از این طرح بهره مند شود.

    مقامی درباره امتیازات این طرح نیز گفت: ارتقاء شهریه مقام معظم رهبری، معرفی و بهره مندی از تسهیلات نهادهای حوزوی، امتیازات اداری و استخدامی حافظان قرآن کریم، معرفی به عنوان استعداد برتر حوزه علمیه خراسان و اعطاء گواهی حفظ برای حافظان در نظر گرفته شده است.

    گفتنی است، علاقه مندان تا ۱۰ دی ماه مهلت دارند برای ثبت نام از طریق سایت حوزه علمیه خراسان به نشانی www.hozehkh.com در قسمت “پورتال طلاب، فرهنگی، ثبت نام ها” اقدام کنند و برای دریافت شیوه نامه و اطلاعات بیشتر به کانال اداره قرآن و عترت “اهل الذکر” در پیام رسان ایتا به آدرس eitaa.com/joinchat/317980722C661217d807 بپیوندند.

    ضمنا همکاران دبیرخانه طرح قرآنی ” تنزیل” با شماره تماس ۳۲۰۰۸۶۹۱-۰۵۱ در ساعات اداری ،پاسخگو و راهنمای متقاضیان می باشند .

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.