حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ضرورت توجه به سایر اقشار در توسعه فعالیت‌های قرآنی
    شناسه : 1300
    3
    سیدمصطفی هاشمی‌طبا با حضور در دبیرخانه شورای عالی قرآن شهرداری تهران از اقدامات صورت گرفته در ترویج فرهنگ قرآنی مطلع شد
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ضرورت توجه به سایر اقشار در توسعه فعالیت‌های قرآنی

    سیدمصطفی هاشمی‌طبا با حضور در دبیرخانه شورای عالی قرآن شهرداری تهران از اقدامات صورت گرفته در ترویج فرهنگ قرآنی مطلع شد و بر ضرورت توجه به سایر اقشار جامعه به ویژه ورزشکاران در توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت و همچنین در حوزه بین‌المللی تاکید کرد.

    به گزارش بعثت نیوز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی قرآن شهرداری تهران، سیدمصطفی هاشمی‌طبا با حضور در دبیرخانه شورای عالی قرآن شهرداری تهران از فعالیت‌های قرآنی و اقدامات صورت گرفته در ترویج فرهنگ قرآنی از سوی این شورا مطلع شد.

    در ابتدای این نشست سیدحسین موسوی‌بلده، نماینده شورای اسلامی شهر تهران در امور قرآنی و رئیس اجرایی شورای عالی قرآن به تبیین اقدامات در حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش، انواع جشنواره‌ها و مسابقات، برنامه‌های نمایشگاهی و همچنین سایر ظرفیت‌های قرآنی ایجاد شده پرداخت.

    همچنین در این بازدید با توجه به تصمیم این دبیرخانه جهت برگزاری «جشنواره بین‌المللی نور امید» و با توجه به سوابق ارزنده سیدمصطفی هاشمی‌طبا در حوزه روابط و رویداد‌های فرهنگی بین‌المللی از وی درخواست شد، ضمن ایده‌پردازی در این زمینه، تجارب خود را با دبیرخانه شورا به اشتراک بگذارد؛ که با استقبال وی روبرو شد.

    هاشمی‌طبا نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات قرآنی انجام گرفته و تقدیر از فعالیت‌های دبیرخانه شورای عالی قرآن شهرداری تهران، بر ضرورت توجه به سایر اقشار جامعه مخصوصا ورزشکاران و جامعه ورزشی کشور در توسعه فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن و عترت در سطح جامعه و همچنین در حوزه بین‌المللی تاکید کرد.

    وی منابع آموزشی و پژوهشی قرآن‌محور به منظور ارتباط موثر سایر مردم با قرآن و ایجاد سازوکار‌هایی جهت دسترسی آسان آن برای همگان را از مهمترین اقدامات جامعه قرآنی خصوصاً شهرداری تهران دانست.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.