حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • توزیع بسته‌های معیشتی بین فعالان قرآنی نیازمند در هرمزگان
    شناسه : 1334
    4
    مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان از توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری اداره اوقاف، بین فعالان قرآنی نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در استان در سالروز شهادت سردار سلیمانی خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    توزیع بسته‌های معیشتی بین فعالان قرآنی نیازمند در هرمزگان

    مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان از توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری اداره اوقاف، بین فعالان قرآنی نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در استان در سالروز شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

    عماد ناصری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با بعثت نیوز، اظهار کرد: این اتحادیه با همکاری اداره کل اوقاف و اداره کل ارشاد استان اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته و گروه‌های تواشیح هرمزگان به مناسبت اولین سالگرد شهید قاسم سلیمانی در محوطه باز امامزاده سیدمظفر و امامزاده سیدکامل بندرعباس کرده و عاشقان قرآن و آن شهید والامقام می‌توانند در تاریخ ۱۳ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده سیدمظفر و ساعت ۱۹ در امامزاده سیدکامل بندرعباس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این محافل حضور یابند و یا مراسم را از طریق صفحات این بقاع متبرکه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

    وی ادامه داد: همچنین با مساعدت و همکاری اداره اوقاف روز شنبه، ۱۳ دی‌ماه هم‌زمان با مراسم توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در امامزاده سید مظفر، ۵۰ بسته معیشتی، هر بسته به ارزش ۳ میلیون ریال در اختیار فعالان قرآنی نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا قرار می‌گیرد.

    مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان تصریح کرد: پویش تلاوت سوره کوثر برای شهدا نیز در سطح مؤسسات و فعالین قرآنی استان هم‌زمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند تلاوت گروهی یا انفرادی سوره کوثر را با ذکر عبارت «برای شهدا» در ابتدای تلاوت در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مؤسسات قرآنی با هشتگ #برای_شهدا بارگذاری و منتشر کنند.

    ناصری در پایان بیان کرد: همچنین اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان با همکاری اداره کل ارشاد استان اقدام به راه‌اندازی پویش ختم قرآن و ۵۰ هزار صلوات نثار روح شهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس کرده که از ۱۳ دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۹ دی‌ماه ادامه خواهد داشت، اطلاعات بیشتر در خصوص این پویش را به زودی به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسانیم.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.