حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تغییر سبک زندگی در کرونا، نقش مهمی در افزایش آمار طلاق دارد
    شناسه : 872
    2

    رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره قم: تغییر سبک زندگی در کرونا، نقش مهمی در افزایش آمار طلاق دارد/بیمه‌ها باید هزینه درمان‌های روانشناسی و مشاوره را تقبل کنند رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره قم گفت: تغییر سبک زندگی در کرونا، نقش مهمی در افزایش آمار طلاق دارد. به گزارش خبرگزاری موج در قم، زهره عباسی درجلسه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره قم:

    تغییر سبک زندگی در کرونا، نقش مهمی در افزایش آمار طلاق دارد/بیمه‌ها باید هزینه درمان‌های روانشناسی و مشاوره را تقبل کنند

    تغییر سبک زندگی در کرونا، نقش مهمی در افزایش آمار طلاق دارد/بیمه‌ها باید هزینه درمان‌های روانشناسی و مشاوره را تقبل کنند

    رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره قم گفت: تغییر سبک زندگی در کرونا، نقش مهمی در افزایش آمار طلاق دارد.

    به گزارش خبرگزاری موج در قم، زهره عباسی درجلسه شورای اطلاع رسانی قم در سالن کرامت استانداری اظهار داشت: شیوع کرونا ، علاوه بر ایجاد مشکلات جسمی، در جهت به وجود آمدن بیماری های روحی و روانی نیز تاثیرات منفی داشته است.

    رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره قم افزود: تغییر سبک زندگی در کرونا، نقش مهمی در افزایش آمار طلاق دارد و در این شرایط باید به سمت و سوی مشاوره های تخصصی حرکت کرد.

    وی تصریح کرد: در این راستا جلسه آموزشی ویژه روانشناسان در بحران کرونا برگزار شد تا خدمات روان‌شناختی به مخاطبان به بهترین شکل ارائه شود.

    عباسی عنوان کرد: اگر افراد جامعه در رابطه با مباحث روانشناسی به موقع درمان نشوند مشکلات جدی تری در راه است و این موضوع تهدید جدی در خانواده و جامعه به شمار می رود.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه های سنگین روانشناسی و مشاوره، بیمه‌ها باید هزینه درمان‌های روانشناسی و مشاوره را تقبل کنند و مسئولان در این زمینه باید اقدامات لازم را اتخاذ کنند تا افراد به دلیل این هزینه‌ها از مراجعه به روانشناسی اجتناب نکنند.

    رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره قم گفت: گاهی نیز در روند مشاوره، نیاز به درمان است و تنها نمی‌توان از طریق مشاوره این مشکلات را رفع کرد و بیمه در این باره می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

    وی افزود: متاسفانه در ایام کرونا بسیاری از افراد به خصوص از طریق فضای مجازی، اقدام به سوء استفاده می‌کنند و در این باره ساماندهی مشاوران و روانشناسان به لحاظ مجوز و تشدید نظارت اهمیت زیادی دارد.

    عباسی بیان کرد: اصحاب رسانه نیز در هنگام مصاحبه باید در ابتدا از مجوز و پروانه فعالیت در حوزه روانشناسی و مشاوره اطمینان حاصل کنند و نسبت به تولید محتواهای آموزشی اهتمام ورزند.

    آیات قرآن معرف الگوهای برتر برای زندگی انسان است

    معرفی برگزیدگان جشنواره زندگی و مقابله با کرونا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.