حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تشکیل ۱۸ دوره تربیت مربی قرآن از سوی مؤسسه ریحانةالنبی(س)
    شناسه : 1425
    1
    در هفت ماه نخست امسال، ۱۸ دوره آموزشی تخصصی در حوزه قرآن، کودک و خانواده در بستر فضای مجازی از سوی مؤسسه ریحانة‌النبی(س) برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    تشکیل ۱۸ دوره تربیت مربی قرآن از سوی مؤسسه ریحانةالنبی(س)

    در هفت ماه نخست امسال، ۱۸ دوره آموزشی تخصصی در حوزه قرآن، کودک و خانواده در بستر فضای مجازی از سوی مؤسسه ریحانة‌النبی(س) برگزار شد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    مهدی فاضلی، مدیر مؤسسه ریحانةالنبی(س) شهرری در گفت‌وگو با بعثت نیوز ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های این مرکز در ایام کرونا، گفت: در هفت ماه نخست امسال، ۱۸ دوره آموزشی تخصصی در حوزه قرآن، کودک و خانواده در بستر فضای مجازی برگزار شد.

    وی با اشاره به اینکه مؤسسه حائز رتبه نخست کشوری در برگزاری دوره‌های کودک و خانواده است، ادامه داد: با وجود شیوع و همه‌گیری کرونا اما دوره‌های مؤسسه از بستر حضوری به مجازی انتقال یافت. این دوره‌های تربیت مربی در سه سطح مقدماتی با موضوع پیش‌دبستانی، پیشرفته با عنوان دوره تربیت بدون تنبیه و دوره پیشرفته با عنوان مهارت‌های زندگی کودک برگزار شد.

    فاضلی با تأکید بر بهره‌مندی هزار و ۲۰۰ نفر از این دوره‌ها اضافه کرد: برگزاری دوره‌ها در بستر فضای مجازی از سراسر کشور مورد استقبال قرار گرفت و در کنار آن نیز سه دوره اختصاصی برای شیراز، کاشان و خوزستان تشکیل شد.

    مدیر مؤسسه ریحانةالنبی(س) شهرری بیان کرد: دوره جدید نیز در دی‌ماه سال جاری ویژه خوزستان و کازرون با هدف تبادل اطلاعات و دانش‌افزایی شرکت‌کنندگان به صورت کارگاه آموزشی، سه روز در هفته و طی بازه زمانی یک ماه تشکیل می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه دوره فوق ویژه علاقه‌مندان به تدریس و معلمان است، افزود: اما مادران به منظور برقراری ارتباط بهتر با فرزندان خود، بسیاری از مشتاقان حضور در این دوره هستند. چنانکه در ابتدا دوره‌ها با ۲۰ نفر تشکیل می‌شد و پس از گذشت اندکی با حضور ۶۰ نفر برگزار شد.

    فاضلی درباره دیگر دوره‌های مؤسسه، اضافه کرد: دوره ویژه کودکان در مقطع مهد و پیش‌دبستانی به صورت آنلاین در حال برگزاری است و در کنار آن نیز دوره مادران قرآنی به منظور آشنایی با روش تدریس و ارتباط بهتر با معلم، برگزار می‌شود.

    مؤسسه ریحانةالنبی(ص) در شهرری، خیابان حرم، کوچه مسجد خاتم‌النبیین(ص) قرار دارد.

    علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۵۵۹۳۲۹۶۳ تماس بگیرند یا از طریق واتساپ به  شماره ۰۹۱۲۷۰۰۲۶۹۶ پیام دهند.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.