حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شورای عالی قرآن در استان فارس تشکیل می شود
    شناسه : 1034
    2
    نشست شورای فرهنگ عمومی فارس که به صورت وبینار برگزار شد مطرح شد : شورای عالی قرآنی زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی در استان تشکیل می شود
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    تشکیل شورای عالی قرآن در استان فارس

    به زودی شورای عالی قرآنی زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی در استان تشکیل می شود.

    به گزارش بعثت نیوز امام جمعه شیراز،در یکصد و پانزدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی فارس که به صورت وبینار برگزار شد گفت: شورای فرهنگ عمومی با دیدگاه هماهنگ‌سازی و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی در سراسر استان و به ویژه شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع)، رویکرد جدیدی را در پیش روی همگان باز کرده است تا با سازماندهی، ساماندهی و هماهنگ‌سازی فعالیت‌های فرهنگی، مؤثرتر از پ
    یش بتواند در ساحت فرهنگی در سطح استان تاثیرگذار باشد.
    تشکیل شورای عالی قرآن در استان فارس
    وی با بیان اینکه شورای عالی قرآن استان فارس ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل خواهد شد و بنده از ایجاد و سامان یافتن آن حمایت می‌کنم افزود: دستور کار جلسه بعدی شورای فرهنگ عمومی استان فارس ساز وکار و ساختار شورای عالی قرآن استان خواهد بود.
    نماینده، ولی فقیه در استان فارس افزود: امیدواریم با همسوسازی تشکل‌های قرآنی در راستای جامعه‌سازی قرآنی و با هم‌افزایی و جلوگیری از موازی‌کاری‌ها، شاهد یک تحول جدی در فعالیت‌های قرآنی باشیم.

    آیت‌الله لطف‌الله دژکام  عنوان کرد: تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس با شیوه‌ای که در این استان انجام شد، نه تنها همه کنش‌گران فرهنگی سراسر استان را درگیر کرد و تحسین همگان را برانگیخت که امید داریم این شیوه یک الگوی موفق کشوری باشد و بتوانیم همه دیدگاه‌ها را در آن بگنجانیم و به همسویی فرهنگی و تحقق جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برسیم.
    اوگفت: طرح خانواده متعالی نیز پس از بررسی‌ها اکنون برنامه‌ای روشن و پویا است که از دیدگاه بنده جایگاه همه سازمان‌ها در این برنامه به درستی چینش شده است.

    منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.