حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آغاز ثبت‌نام دوره عمومی تربیت معلم قرآن کریم در قائن
    شناسه : 1777
    1
    دوره عمومی تربیت معلم قرآن کریم از سوی مرکز عالی تربیت مدرس قرآن کریم زیر نظر مؤسسه نسیم وحی برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آغاز ثبت‌نام دوره عمومی تربیت معلم قرآن کریم در قائن

    دوره عمومی تربیت معلم قرآن کریم از سوی مرکز عالی تربیت مدرس قرآن کریم زیر نظر مؤسسه نسیم وحی برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش یعثت نیور، مرکز عالی تربیت مدرس قرآن کریم زیر نظر مؤسسه قرآن و عترت تربیت مدرس قرآن کریم نسیم وحی، دوره‌های عمومی آموزش آنلاین تربیت معلم قرآن کریم را برگزار می‌کند.

    این دوره‌ها با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، با ارائه گواهی‌نامه معتبر و در سامانه آنلاین زینو به نشانی https://iranianikv.ir/ برگزار می‌شوند.

    دروس ارائه شده در این دوره شامل ۵۰ جلسه روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، ۱۲ جلسه آشنایی با روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی، ۱۰ جلسه اخلاق اسلامی، ۱۰ جلسه آشنایی با قرآن کریم، ۱۰ جلسه روانشناسی، ۱۰ جلسه فنون تدریس، ۱۰ جلسه مدیریت قرآنی، ۲ جلسه آشنایی با احکام عمومی و احکام قرآنی و ۲ جلسه آشنایی با رسم و ضبط قرآن کریم هستند.

    علاقه‌مندان به منظور ثبت نام در این دوره می‌توانند با شماره‌های ۰۹۹۱۰۸۰۹۰۳۰ و ۰۹۹۱۰۸۰۹۰۴۰ تماس بگیرند یا به نشانی شهرستان قائن، میدان امام خمینی، کوچه جنب بانک صادرات، مؤسسه قرآنی کوثر ولایت مراجعه کنند.

    مرکز عالی تربیت مدرس و استاد قرآن کریم با همکاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعـۀ قاریان قرآن در اسفندماه ۱۳۷۳ تأسیس گردید. تمامی امور این مرکز اعـم از امـور آموزشـی، مـالی واداري و… توسط جامعه قاریان قرآن اجرا می گردد. جامعه قاریان قرآن مؤسس هاي فرهنگی قرآنی و مردمی است کـه در سـال ۱۳۶۸ توسـط عـده اي از قاریـان وحافظان قرآن کـریم تأسـیس گردیـد و در آغـاز راه مـورد توجـه وتأییـد مقـام معظّـم رهبـري حضـرت آیـت االله خامنه اي (مد ظلّه العالی) قرار گرفت وجملات زیباي ایشان که ذیل نامه هیأت مؤسس مرقوم فرمودند، مهـر تأییـدي بـر اهداف این مؤسسه بود

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.