حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پیام تبریک رئیس جامعةالمصطفی(ص) به رئیس کل مجلس‌العلمای اندونزی
    شناسه : 1501
    5
    در پی انتصاب شیخ کیایی حاجی مفتاح‌الاخیار به سمت رئیس کل مجلس‌العلمای اندونزی، رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پیام تبریک رئیس جامعةالمصطفی(ص) به رئیس کل مجلس‌العلمای اندونزی

    در پی انتصاب شیخ کیایی حاجی مفتاح‌الاخیار به سمت رئیس کل مجلس‌العلمای اندونزی، رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، متن پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة بدین شرح است.

    جناب شیخ کیایی حاجی مفتاح‌الاخیار

    سلام علیکم

    انتصاب شما را به عنوان رئیس کل مجلس‌العلمای اندونزی تبریک عرض نموده، امیدواریم در سایه عنایت پروردگار و لطف رسول مکرم ایشان، توفیق پیشبرد امور معنوی را با محوریت برادری اسلامی و اعتدال میان کشور‌های اسلامی داشته باشید.

    خداوند شما را توفیق دهد و گام‌های شما را در مسیر سعادت دنیا و آخرت استوار گرداند. از خدای متعال برای شما آرزوی سلامتی، عزت و توفیق روزافزون و برای ملت عزیز و شریف و کشور دوست و برادر اندونزی نیز رشد و سعادت همیشگی را خواستاریم.

    علی عباسی

    کیایی مفتاح سرپرست مدرسه دینی شبانه‌روزی یا حوزه مفتاح السنه در شهر سورابایا است. وی فرزند عبدالغنی، سرپرست حوزه تحسین الاخلاق است که در سال ۱۹۵۳ به عنوان نهمین فرزند از ۱۳ خواهر و برادر به دنیا آمد.
    سمت‌های او در نهضت العلماء به این شرح است:
    – رئیس شورای شعبه نهضت العلما شهر سورابایا ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵
    – رئیس شورای منطقه نهضت العلما استان جاوه شرقی ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ و ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸
    – معاون رئیس عام  نهضت العلماء ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰
    – قائم مقام رئیس نهضت العلماء ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰.
    وی در حوزه‌های معروف مانند تامباک بِراس، سیدوگیری (جاوا شرقی)، حوزه لاسِم، جاوه مرکزی تحصیل کرده بود و در مجلس علمی سید محمد بن علوی المکی مالکی در شهر مالانگ شرکت می‌کرد. ساده زیستی و تواضع او به وضوح در احترام به میهمانان همیشه مشاهده شده است.

    او نه تنها در علوم دینی ماهر است، بلکه اخلاق نیک را همیشه در اولویت خود قرار داده است و یکی از امتیازات او به شمار می رود. از نظر علم و دانش توسط علما در زمان خود شناخته شده و طلابی که در حوزه یا مدرسه دینی شبانه‌روزی او به تحصیل علوم می پردازند، شکی ندارند.
    اخلاق و دانش والای او تبدیل به چراغی برای مردمان زادگاهش و همچنین جامعه اطراف شده است.  ساده زیستی، دانش و عمل به آن، به خصوص هنگام ورود به سازمانی به بزرگی نهضت العلما، نام او را در رده‌های مسؤولان قرار داده است.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.