حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تاکید بر لزوم پیوند مردم با نهج البلاغه
    شناسه : 2300
    3
    در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اعضای مؤسسه نهج‌البلاغه اصفهان مطرح شد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار اعضای مؤسسه نهج‌البلاغه اصفهان با اشاره به زیبایی‌ها و جذابیت‌های نهج‌البلاغه و کلام امیرمومنان حضرت امام علی علیه السلام گفت: همه واعظان و روحانیان در منبر‌ها و سخنرانی‌ های خود از سخنان حضرت علی علیه السلام بهره می‌برند، اما لازم است با گسترش فرهنگ حفظ نهج‌البلاغه، پیوند مردم با معارف زیبای اسلامی شکل گیرد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار اعضای مؤسسه نهج‌البلاغه اصفهان با اشاره به زیبایی‌ها و جذابیت‌های نهج‌البلاغه و کلام امیرمومنان حضرت امام علی علیه السلام گفت: همه واعظان و روحانیان در منبر‌ها و سخنرانی‌ های خود از سخنان حضرت علی علیه السلام بهره می‌برند، اما لازم است با گسترش فرهنگ حفظ نهج‌البلاغه، پیوند مردم با معارف زیبای اسلامی شکل گیرد.
    آیت الله طباطبایی افزود: برنامه‌هایی که اجرا می‌شود باید به گونه‌ای باشد که مردم انس بیشتری با نهج‌البلاغه داشته باشند و آحاد جامعه به ویژه نسل جوان بتوانند ارتباط بهتری با این کتاب بگیرند و از آن استفاده کنند.

    مدیر موسسه نهج البلاغه اصفهان نیز با ارائه گزارشی گفت: حفظ نهج‌البلاغه برای طلاب به صورت مرحله‌ای، آموزش درس اخلاق با محوریت نهج‌البلاغه، ارائه آموزش‌های نهج‌البلاغه به ۱۳۰ نفر از مبلغان مساجد، ارائه آموزش مجازی با عنوان آیین زندگی ویژه مدارس علمیه، تصویب ۴ واحد درسی نهج‌البلاغه برای حوزه خواهران و برگزاری مسابقه حفظ احادیث دو کلمه‌ای با موضوع ادب و تربیت از کتاب غررالحکم و درر الکلم با حضور ۸ هزار دانش‌آموز ابتدایی از جمله اقداماتی است که برای گسترش فرهنگ حفظ نهج‌البلاغه و آشنایی با آن تا کنون انجام شده است.

    حجت الاسلام علی اصغر بیگی افزود: از سال آینده با همکاری آموزش و پرورش استان، ۵۰ هزار معلم به صورت مستمر در دوره‌های ۶ ساعته و ۱۶ ساعته به صورت عمومی و تخصصی شرکت می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.