حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تأکید امام‌جمعه پردیس بر حفظ پویایی مساجد بعد از ماه رمضان
    شناسه : 5370
    2
    امام‌جمعه پردیس با تأکید بر حفظ پویایی و روشنایی مساجد بعد از ماه مبارک رمضان، گفت: برای برنامه‌های اجرایی در مساجد از مردم کمک فکری بگیرید و بگذارید مردم هم مسجد را از خود بدانند و در آن فعالیت بکنند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، امام‌جمعه پردیس، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم نماز عید فطر، گفت: حضور گسترده در برنامه‌هایی مانند نماز عید فطر، راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه نشان از آگاهی و بصیرت مردم شهرستان دارد.

    وی با گرامیداشت هفته معلم از حضور فیاضی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز بین‌المللی مدارس خارج از کشور و سخنرانی وی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان قدردانی کرد و افزود: تعاونی مسکن معلمان یکی از مهمترین مطالبات معلمان شهرستان پردیس است که درخواست پیگیری داریم تا مشکل مسکن فرهنگیان نیز مرتفع شود و در همین رابطه یکی از نشست‌های قرار خدمت برای مدیران و معلمان اختصاص داده شده است‌.

    امام‌جمعه پردیس اظهار کرد: دولت باید منابع ارزی که مصوبه مجلس است را مدیریت بکند تا اصلاح نظام یارانه‌ها صورت بگیرد، اما آنچه که خیلی حائز اهمیت است و از دولت انتظار می‌رود این است که در بازه توزیع یارانه‌ها و حمایت از دهک‌های محروم جامعه عدالت رعایت بشود.

    وی افزود: همچنین انتظار می‌رود دولت در اجرای سیاست‌ها با در نظر گرفتن حساسیت‌های شرایط زندگی مردم، زیرساخت‌های پرداخت یارانه جبرانی را فراهم کند، پیوست‌های رسانه‌ای فعال برای اقناع نخبگانی و عمومی را تدارک ببیند و با یک شیب معتدل و متوازن، در سیاست‌های لازم‌الاجرا و ناگزیر در جراحی‌های اقتصادی، پیش برود.

    حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر حفظ پویایی و روشنایی مساجد بعد از ماه مبارک رمضان، خطاب به مردم، گفت: سعی کنید مساجد خلوت نشود و در این مکان مقدس به نوجوانان و جوانان احترام بگذارید و برنامه‌های ویژه برای آنها در نظر بگیرید. همچنین برای برنامه‌های اجرایی در مساجد از مردم کمک فکری بگیرید و بگذارید مردم هم مسجد را از خود بدانند و در آن فعالیت بکنند.

    نسا نژادزارع

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.