حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزیدگان سوگواره مجازی سوره انسان معرفی شدند
    شناسه : 1724
    2
    اولین سوگواره مجازی سوره انسان که به همت دارالقرآن دانشگاه امام صادق(ع) در ایام فاطمیه برگزار شد، برگزیدگان خود را شناخت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزیدگان سوگواره مجازی سوره انسان معرفی شدند

    اولین سوگواره مجازی سوره انسان که به همت دارالقرآن دانشگاه امام صادق(ع) در ایام فاطمیه برگزار شد، برگزیدگان خود را شناخت.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، همزمان با ایام فاطمیه اولین سوگواره مجازی سوره انسان به همت دارالقرآن دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد و دانشجویان سراسر کشور در پنج رشته حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و یادداشت ‌نویسی (به زبان ‌های فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسوی) به ارائه اثر پرداختند.

    در رشته حفظ یوسف ترکاشوند، دانشجوی رشته فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)، محمد‌محسن جعفرزاده، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم قرآنی از دانشگاه شهید بهشتی و محمدرضا اسماعیلی، دانشجوی مقطع ارشد رشته فقه و حقوق اسلامی دانشگاه تهران، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

    دانشجویان در رشته قرائت نتوانستند حداقل‌ های لازم را کسب کنند و رضا ضرغامی، دانشجوی رشته فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق (ع) شایسته تقدیر شد.

    محمدصادق هاشم‌زاده، دانشجوی رشته حسابداری دانشگاه خوارزمی تهران، رضا ضرغامی، دانشجوی رشته فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) و عرفان توسلیان، دانشجوی  مهندسی خاک دانشگاه بوعلی همدان در رشته ترتیل به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

    در بخش یادداشت‌نویسی به زبان فارسی، مهدی باغدار قشلاق، دانشجوی مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

    در رشته یادداشت‌نویسی به زبان انگلیسی نیز مهدی غریب دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد. به این ترتیب برگریدکان سوگواره سوره انسان در این دوره معرفی شدند

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.