حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری کاروان قرآنی انقلاب در مازندران
    شناسه : 1362
    3
    یک قاری بین المللی قرآن از برگزاری کاروان قرآنی انقلاب با استقرار یک تیم پزشکی عصر چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه مقارن با سالروز وفات حضرت ام‌البنین‌(س) از ساعت ۱۵ تا اذان مغرب در مجتمع کوثر بابلسر خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری کاروان قرآنی انقلاب در مازندران

    یک قاری بین المللی قرآن از برگزاری کاروان قرآنی انقلاب با استقرار یک تیم پزشکی عصر چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه مقارن با سالروز وفات حضرت ام‌البنین‌(س) از ساعت ۱۵ تا اذان مغرب در مجتمع کوثر بابلسر خبر داد.

    برگزاری کاروان قرآنی انقلاب در مازندران

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز از مازندران، احمد ابوالقاسمی قاری بین المللی قرآن و مدیر سابق رادیو قرآن، عصر دیروز دهم دی‌ماه در دیدار با آیت الله محمد باقر لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، اجتماعات بزرگ قابل اجرا نیست و به نظر می‌رسد کاروان قرآنی انقلاب که سومین سالش را پشت سر می‌گذارد با تعداد افراد کمتر و ویژه‌تر اجرا می‌شود.
    وی افزود: با توجه به نزدیک شدن سالروز شهادت شهید سلیمانی و دهه فجر و فاصله ۴۰ روزه بین آن‌ها قصد داریم ۱۲ برنامه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه برگزار کنیم.
    ابوالقاسمی تصریح کرد: قرار است برنامه مازندران نیز به این برنامه‌ها اضافه شود و ممکن استان مازندران هم یک برنامه داشته باشیم و تعداد برنامه افزایش یابد.
    وی با بیان اینکه رویکرد مشترک این برنامه‌ها تکریم خانواده شهدای مدافع حرم است و مازندران بیشترین تعداد شهدای مدافع حرم را دارد، افزود: قرار است برنامه ویژه عصر چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه مقارن با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) جهت تکریم خانواده مادران و همسران شهدا از ساعت ۱۵ تا اذان مغرب در مجتمع کوثر بابلسر برگزار کنیم.
    این قاری بین المللی قرآن با بیان اینکه یکی از کار‌های جانبی آن روز بحث پایش سلامت است، افزود: مقرر کردیم یک تیم مجهزپزشکی از یک هفته تا ۱۰ روز قبل برای این خانواده‌ها پرونده سلامت تشکیل دهند و همه تست‌های آزمایشگاهی پزشکی را رایگان برای آن‌ها انجام دهند.
    ابوالقاسمی گفت: برگزاری محفل قرآنی و اجرای، دو تلاوت و اذان مغرب به صورت پخش زنده از جمله برنامه عصر چهارشنبه هشتم بهمن است.
    وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، رسالت ما ترویج فرهنگ قرآن است و در این حوزه سال‌ها تلاش داریم تا این محافل ادامه یابد و تاکیدات رهبری نیز هر سال در برپایی کرسی‌های تلاوت بیشتر می‌شود و برای ایشان استماع قرآن موضوعیت دارد و معتقدند باید جایی تلاوت قرآن انجام شود و مردم بشنوند و بروند.
    این پیشکسوت قرآنی گفت: از آنجا که نام حاج قاسم سلیمانی با دفاع حرم گره خورده است این ایام بهترین زمان برای تکریم خانواده شهدا است و قرار است اردوی پزشکی در مازندران نیز برگزار شود و بی شک چند شبکه و رسانه این اقدام مهم را منعکس خواهند کرد.
    وی ادامه داد: کاروان قرآنی از هفته آینده تا ۱۷ بهمن‌ماه ادامه دارد و ۱۵ بهمن روز ولادت حضرت فاطمه که ولادت حضرت امام خمینی (ره) با آن مقارن شده است در محل زادگاه حضرت امام (ره) نیز جرا برنامه داریم.
    ابوالقاسمی اظهار کرد: برنامه کاروان قرآنی در استان مازندران در مجتمع کوثر بابلسر برگزار می‌شود و تیم پزشکی و اجرایی و صدا و سیما نیز در شب قبل از برنامه در آنجا سکونت می‌یابند و معاینات پزشک ۷ صبح تا ۳ بعد از ظهر هشتم بهمن ماه انجام می‌شود.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.