حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری هفته‌های فرهنگی در سمنان
    شناسه : 2119
    5
    رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر سمنان از برگزاری تدوین برنامه راهبردی فرهنگی سمنان با پیوست تقویم فرهنگی در شورا خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری هفته‌های فرهنگی در سمنان

    رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر سمنان از برگزاری تدوین برنامه راهبردی فرهنگی سمنان با پیوست تقویم فرهنگی در شورا خبر داد.

    ارسالی سه شنبه/ برگزاری هفته‌های فرهنگی در سمنان

    به گزارش بعثت نیوز از سمنان، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر سمنان، محمد همتی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی این شورا امروز ۱۶ دی‌ماه در سیصد و بیست و دومین نشست رسمی این شورا با بیان اینکه نخستین هفته فرهنگی شهر سمنان از ۳۰ دی تا هفتم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: به علت شیوع ویروس کرونا بر نمایش و تولید برنامه‌ها در فضای مجازی تأکید می‌شود.

    وی افزود: طرح هفته‌های فرهنگی، برای هر فصل با توجه به تقویم فرهنگی و با در نظر داشتن مناسبت‌های مذهبی برنامه‌ریزی می‌شود و یک هفته در هر فصل با تاکید بر موضوعات فرهنگی مختلف برای احیا و شناخت فرهنگ غنی سمنان از سوی مردم و برای مردم اجرا می‌شود.

    رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر سمنان در خصوص تقویم فرهنگی این شهر متذکر شد: صاحب‌نظران در نشست‌های فرهنگی به بررسی روزهای مهم سمنان و درج رویدادهای با اهمیت مانند ثبت زبان سمنانی، روز تشکیل شدن شهر یا استان، روز ثبت آثار تاریخی و مراسم معنوی ارزشمند، زادروزهای مفاخر گذشته و معاصر، روزهای با اهمیت در حوزه دفاع مقدس مانند سالروز شهادت شهدای شاخص و ثبت برنامه‌ها و جشنواره‌هایی از جمله انجیر، انار، گل نرگس، ونگون (بادمجان)  می‌پردازند که خود زمینه‌ای برای برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی با تأکید بر ارزش‌های شهر سمنان است.

    همتی با تأکید بر اینکه سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری سمنان با همکاری مرکز همایش و پژوهش شورای اسلامی شهرداری و شورای شهر سمنان برنامه‌ها و طرح‌ها و پیشنهادات دغدغه‌مندان شهر سمنان در این حوزه را برای غنی‌شدن تدوین این تقویم و برپایی برنامه‌ها دریافت می‌کند و برنامه‌های اجرایی نیز با محوریت سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به موضوع فرهنگ اظهار کرد: ترویج و سرمایه‌گذاری در فرهنگ، برنامه‌ها را در هر موضوعی به هدف می‌رساند و نباید گستردگی فرهنگ را به موضوعات کوچک و کلیشه‌ای محدود کرد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.