حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری نشست‌های کتب روایت شده از زبان مادران شهدا
    شناسه : 4145
    2
    سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتاب‌های روایت شده از زبان مادران شهدا با عنوان روایت مادری به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتاب‌های روایت شده از زبان مادران شهدا با عنوان «روایت مادری» با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظلّه العالی در خصوص استفاده از زلال قریحه شاعران در پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت توسط ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها و به میزبانی محافل ادبی برگزار می‌شود.

    مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته این سلسله نشست‌ها از روز یکشنبه ۵ دی‌ماه به میزبانی خراسان رضوی آغاز می‌شود و در ادامه روزهای یکشنبه هر هفته در استان‌های مختلف ادامه خواهد داشت و به ترتیب استان‌های تهران، قم و زنجان در دی‌ماه میزبان این سلسله نشست هستند.

    بر این اساس کتاب «بانوی قرن: روایت داستانی از مادر شهیدان حسن، عباس و امیر اسماعیل‌زاده» نوشته سعیده زراعتکار از انتشارات «روایت فتح» روز یکشنبه ۵ دی در استان خراسان رضوی در نشست «روایت مادری» مورد نقد بررسی قرار خواهد گرفت و در ادامه از مادران و خانواده‌های شهدا تجلیل خواهد شد. این کتاب همچنین دستمایه خلق «ترکیب‌بند جمعی» توسط شاعران عضو محافل ادبی خواهد بود.

    گفتنی است در ادامه این سلسله نشست ها، کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است» نوشته زینب عرفانیان از انتشارات شهید کاظمی روز یکشنبه ۱۲ دی‌ماه در استان تهران، کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب: خاطرات کونیکو یامامورا (سبا بابایی) یگانه مادر شهید ژاپنی در ایران» نوشته حمید حسام از انتشارات سوره مهر در روز یکشنبه ۱۹ دی‌ماه در استان قم  و کتاب «انتهای بن بست دوم مادر شهیدان اسماعیل‌زاده زنجانی» نوشته مهسا سیفی از انتشارات مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز یکشنبه ۲۶ دی‌ماه در استان زنجان، نقد و بررسی خواهد شد.

    این برنامه به‌صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی، صفحه اینستاگرام و صفحه آپارات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز پخش خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.