حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری محفل قرآنی در آستان مقدس امامزاده پنج تن لویزان
    شناسه : 1745
    4
    محفل انس با قرآن و سوگواره یاس نبوی، ۲۷ دی‌ماه به میزبانی آستان مقدس امامزاده پنج تن لویزان برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری محفل قرآنی در آستان مقدس امامزاده پنج تن لویزان

    محفل انس با قرآن و سوگواره یاس نبوی، ۲۷ دی‌ماه به میزبانی آستان مقدس امامزاده پنج تن لویزان برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش یعثت نیوز، محفل انس با قرآن، سوگواره یاس نبوی، شنبه، ۲۷ دی‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از سوی آستان مقدس امام زاده پنج تن لویزان و اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق تهران برگزار می ‌شود.

    این محفل که به صورت زنده از رادیو قرآن و از صفحه این آستان مقدس در اینستاگرام به نشانی seyedali۵t@ پخش می‌شود، با تلاوت قاریان بین ‌المللی کشورمان، مهدی عادلی و سعید پرویزی همراه خواهد بود.

    همچنین در ادامه این مراسم که با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی، فاصله‌ گذاری اجتماعی و حضور حداقلی همراه خواهد بود، نیز حمید رضوانی، ذاکر اهل‌ بیت(ع) به مدیحه ‌سرایی می ‌پردازد.

    مهدی عادلی متولد ۱۳۵۷ دارای مقام های داخلی اول در تهران در سال های ۸۲ و ۸۳ و دارای مقامهای بین المللی نفر اول قرائت مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سال ۸۳ وی سفرهای تبلیغی ۳ بار ترکیه، ۱ بار لبنان، ۱ بار عربستان داشته نام استاد وی علی اربابی بوده و در رشته تخصصی قرائت فعالیت می نماید. جلسات آموزشی وی دوشنبه ها بعداز نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع غدیر خم پاسداران برکزار می گردد. عامل موفقیت از نظز ایشان توکل بوده ایشان متاهل بوده و دارای ۱فرزند می باشند و مدرك تحصيلي ایشان نیز لیسانس مدیریت صنعتی می باشد محل تولد وی تهران بوده و شغل آزاد دارد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.