حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری طرح حفظ غیر حضوری قرآن ویژه بانوان
    شناسه : 2870
    2
    طرح حفظ غیر حضوری در بستر پیام‌رسان‌ها از سوی مؤسسه قرآن و عترت صهبای ملکوت تهران برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    در راستای برگزاری دوره‌های غیر حضوری از سوی مؤسسه قرآن و عترت صهبای ملکوت تهران، طرح حفظ قرآن در پیام‌رسان واتساپ ویژه دختران و بانوان گروه سنی بالای ۱۵ سال برگزار می‌شود.

    بنابر گفته سوسن بنی‌علی، مدیر این مؤسسه «ارائه نکات تفسیری به صورت کاربردی و با محوریت تفاسیر المیزان، مجمع‌البیان، نمونه، نور، ارائه برنامه حفظ جدید بنابر توانایی قرآن‌آموز از یک صفحه به بالا، استعدادیابی برای حفظ، برنامه مرور ۱۰ درس و تثبیت، امکان استفاده از فایل‎های صوتی حفظ و تفسیر در تمام اوقات شبانه‌روز از جمله ویژگی‌های این طرح است.»

    این طرح علاوه بر شرایط کرونا، پس از ریشه‌کنی آن نیز به دلیل درخواست افرادی که به دلایلی چون تحصیل، شغل، بعد مسافت و … توانایی شرکت در دوره‌های حضوری را ندارند، ادامه خواهد داشت و شرط ورود در دوره توانایی فصیح‌خوانی یعنی تسلط بر روخوانی، روانخوانی و تجوید سطح یک است.

    پس از حفظ هر نیم جزء و یک جزء یا حفظ یک سوره برای آمادگی بیشتر حافظان و ارزیابی سطح محفوظات از آنها آزمون حُسن حفظ (شامل سنجش میزان محفوظات، شماره و ترتیب آیات، مشابهات لفظی) و آزمون ترجمه و مفاهیم (شامل مشابهات مفهومی، بحث‌های تفسیری و ترجمه لغات) به عمل می‌‌آید. این آزمون به صورت مجازی برگزار خواهد شد که قرآن‌آموزان پاسخ‌های خود را در قالب فایل صوتی برای مربی ارسال خواهند کرد.

    یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی و عترت صهبای ملکوت در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان ارسباران، کوچه شهید مسعود شفاپی، پلاک ۴۳ قرار دارد.

    همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره ۲۲۸۸۳۹۵۷ تماس بگیرند.

    همچنین پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی http://sahbayemalakoot.ir قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.