حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری دوره‌های آماده‌سازی مسابقات سراسری قرآن
    شناسه : 1611
    2
    مؤسسه قرآن و عترت نورالزهرا(س) طالخونچه دوره‌های آماده‌سازی قرآن‌آموزان را به‌منظور شرکت در نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت برگزار می‌کند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری دوره‌های آماده‌سازی مسابقات سراسری قرآن

    مؤسسه قرآن و عترت نورالزهرا(س) طالخونچه دوره‌های آماده‌سازی قرآن‌آموزان را به‌منظور شرکت در نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت برگزار می‌کند.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، به‌ منظور آماده‌ سازی علاقه ‌مندان به شرکت در نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت، مؤسسه قرآن و عترت نورالزهرا(س) طالخونچه در ماه‌های دی و بهمن در پیام‌رسان ایتا برنامه ‌هایی را اجرا می‌کند.

    این دوره‌ ها برای چهار رشته از رشته ‌های آزمون شامل ترجمه سوره بقره، حفظ جزء سی، ترجمه نامه ۳۱ نهج‌ البلاغه و ترجمه دعای بیستم صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

    این دوره‌ ها در نشانی اینترنتی https://eitaa.com/joinchat/۲۲۷۲۲۶۴۲۶۵C۱c۴d۹۸eccf و https://eitaa.com/mthaghalain برگزار می‌شوند و به‌ صورت روزانه ترجمه متن، لغات سخت و …  در آن قرار می‌گیرد.

    یادآور می‌ شود، این مؤسسه در استان اصفهان، شهرستان مبارکه، شهر طالخونچه، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهید متحملیان قرار دارد.

    بنا بر اعلام ستاد اجرایی نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در آزمون امسال به تمامی حافظان کل قرآن کریم که در آزمون اینترنتی و شفاهی حائز حد نصاب لازم شده اند، بدون قرعه کشی ۳۰۰ هزار تومان اهدا می گردد. ضمناً در صورت کسب نمره ۱۰۰ در آزمون شفاهی توسط این دسته از داوطلبان مبلغ یک میلیون تومان بدون قرعه کشی اهدا خواهد شد. در خصوص سایر داوطلبان آزمون در صورت کسب حد نصاب قبولی در آزمون اینترنتی (نمره ۷۵) به قید قرعه، به ۲۰۰۰ نفر از آنها (رده سنی بالای ۱۰ سال) مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و به ۵۰۰ نفر (رده سنی زیر ۱۰ سال) مبلغ ۱۵۰ هزار تومان اهدا می گردد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.