حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری جلسه «آشنایی با نهج البلاغه» در کانون «سلاله پاکان» جهرم
    شناسه : 2520
    4
    بهمن زادگان از برگزاری نشست «آشنایی با نهج البلاغه» به همت کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» جهرم خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    بهمن زادگان از برگزاری نشست «آشنایی با نهج البلاغه» به همت کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»،

    مسجد «صاحب الزمان (عج)» جهرم خبر داد.

    «محمد صادق بهمن زادگان»  مدیر کانون فرهنگی و هنری سلاله پاکان، مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان جهرم گفت: سطر به سطر کتاب نهج البلاغه نکات طلایی و نورانی حضرت علی(ع) است که عمل به آن می تواند جامعه را متحول کند.

    وی افزود: نهج البلاغه نباید در جامعه غریب باشد بلکه باید به عنوان یک چراغ، مسیر تعالی را به مردم نشان دهد.

    وی با اشاره به اینکه منش و روش مولا علی(ع) در این کتاب مقدس، آمده است، عنوان کرد: آشنایی با نهج البلاغه نیاز امروز جامعه بوده و هر کس باید به نحوی با جملات زیبا و گوهربار مولا امیرالمومنین(ع) آشنا شود.

    بهمن زادگان با اشاره به اینکه جلسه «آشنایی با نهج البلاغه» مدتی است در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» برگزار می شود، عنوان کرد: در این جلسه که به صورت هفتگی برگزار می شود، سطر به سطر این کتاب گران بها و سخنان امیرالمومنین (ع) تبیین و تشریح می شود.

    وی با اشاره به اینکه آیت الله سید حسین آیت اللهی، امام جمعه فقید جهرم سال های متمادی عمر شریفش در مسجد صاحب الزمان (عج) به تفسیر نهج البلاغه سپری شده است، تصریح کرد: تفسیر این کتاب مقدس از زبان این عالم مجاهد و ربانی برای همیشه در ذهن جهرمی ها باقی مانده است.

    مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد صاحب الزمان (عج) جهرم با اشاره به اینکه جلسه نهج البلاغه، همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در این کانون فرهنگی و هنری برگزار گردید، خاطرنشان کرد: این برنامه از ساعت ۲۰ در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و هنری سلاله پاکان برگزار می شود.

    بهمن زادگان از علاقمندان برای شرکت در این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت به عمل آورد.

    جلسه «آشنایی با نهج البلاغه» در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.