حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • بررسی جایگاه زن و خانواده در افق تمدنی آینده
    شناسه : 4503
    3
    پنل کارگروه خانواده و نهادهای مردمی همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده»، ۱۹ بهمن ماه با موضوع «جایگاه زن و خانواده در افق تمدنی آینده» برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پژوهشکده شهید صدر با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی پنل کارگروه خانواده و نهادهای مردمی، همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» را فردا، ۱۹ بهمن‌ماه با موضوع «جایگاه زن و خانواده در افق تمدنی آینده» برگزار می‌کند.

    حجت‌الاسلام صدوق، مسئول حسینیه اندیشه و محمد هادی همایون، مسئول دانشکده فرهنگ و ارتباطات در این نشست در خصوص جایگاه زن و خانواده در افق تمدنی آینده سخنرانی می‌کنند و موضوع «نسبت حضور زن در خانواده و اجتماع» با حضور و سخنرانی عاشری، دکترای مطالعات زنان گرایش حقوق زن در اسلام و خسروی، پژوهشگر و فعال حوزه زنان و خانواده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    دبیر علمی این نشست نیز محمدحسین شاه‌آبادی، دکترای فرهنگ و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم (ع) است.

    این نشست از ساعت ۸ تا ۱۲ در سالن شهید مطهری دانشکده امام صادق (ع) برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به حضور آنلاین در نشست نیز می‌توانند از لینک https://www.skyroom.online/ch/sadr/irhfc برای ورود به نشست استفاده کنند.

    ارسالی/ بررسی جایگاه زن و خانواده در افق تمدنی آینده

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.