حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • دومین کرسی تلاوت نخبه‌های قرآنی در مشهد برگزار شد
    شناسه : 1399
    1
    رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران از فعالیت‌های مؤسسه کشوری مهد قرآن بازدید کرد و از عملکرد این مؤسسه در امر شکوفایی قرآن‌آموزان به ویژه در عرصه حفظ، قدردانی کرد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    بازدید رئیس شورای عالی قرآن شهرداری تهران از مؤسسه کشوری مهد قرآن

    رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران از فعالیت‌های مؤسسه کشوری مهد قرآن بازدید کرد و از عملکرد این مؤسسه در امر شکوفایی قرآن‌آموزان به ویژه در عرصه حفظ، قدردانی کرد.

    به گزارش بعثت نیوز، سیدحسین موسوی‌بلده، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران، همراه با میثم طاهرآبادی، معاون اجرایی و مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران از مؤسسه مهد قرآن و بخش‌های فرهنگی و آموزشی مؤسسه بازدید کرد.

    طی این بازدید جلسه‌ای مشترک با سیدمحمود چاوشی، مدیر مؤسسه مهد قرآن و معاونان مؤسسه تشکیل شد که بر موضوعات آموزش جامع، عمومی و تخصصی قرآن با محوریت حفظ و مفاهیم، فعالیت‌های مهد قرآن در جغرافیای ۲۳ استان کشورمان، به عنوان مؤسسه قرآنی مردم‌نهاد و اعلام آمادگی در جهت گسترش همکاری آموزشی تأکید شد.

    همچنین موسوی‌بلده به نمایندگی از جامعه قرآنی شهرداری تهران، از فعالیت‌های ارزشمند حجت‌الاسلام فومنی الحائری، مؤسس و رئیس هیئت امنای مؤسسه و عملکرد مهد قرآن در امر شکوفایی قرآن‌آموزان به ویژه در عرصه حفظ، قدردانی و بر همکاری شورای عالی قرآن شهرداری تهران به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزشی و تخصصی مؤسسه تأکید کرد.

    سیدحسین موسوی‌بلده در ارتباط با ضرورت تاسیس شورای عالی قرآن گفت: نگاه ویژه و خاص مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به مقوله قرائت قرآن به عنوان یک رسانه مؤثر ـ که ریشه در تاریخ اسلام و منابع روایی دارد و آثار و برکات آن نیز از گذشته تاکنون کاملاً مشهود است ـ و عرضه آن از طریق رسانه ملی، موجب اثرگذاری چند برابری این هنر اسلامی در کشورمان شد.
    اقبال روزافزون آحاد جامعه به ویژه قشر جوان به هنر قرائت قرآن و سایر نغمات الهی، یکی از برکات انقلاب اسلامی و نگاه دقیق و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب در بهره‌گیری از رسانه فراگیر رادیو و تلویزیون در افشاندن عطر قرآن در سطح جامعه با هدف انس عمومی با مفاهیم و معارف قرآن کریم بوده است.
    این شورا در بدو أمر با تشکیل جلسات شورای عالی تصمیم¬گیری، اقدام به تصویب سیاست¬های کلی جهت نظم¬دهی به پخش برنامه¬های قرآنی و تولید آثار مقبول و استاندراد نمود و پس از آن سیستم اجرایی و نظارتی شورای عالی قرآن در شکل و ساختار فعلی از سال ۱۳۷۴ مستقر و به توسعه فعالیت¬ها توفیق یافت.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.