حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ایران با هدف دفاع از حریم اهل بیت در عراق و سوریه حضور پیدا کرد
    شناسه : 1696
    3
    بندرعباس-فرمانده قرارگاه عمار گفت: ایران با هدف دفاع از حریم اهل بیت در عراق و سوریه حضور پیدا کرد و به مردم مظلوم و ستم کشیده این کشورها کمک کرد تا بتوانند ریشه داعش را که توسط آمریکا ایجاد شده بود ازبین ببرند ولی این اقدام مورد نارضایتی آمریکا بوده است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ایران با هدف دفاع از حریم اهل بیت در عراق و سوریه حضور پیدا کرد

    ایران با هدف دفاع از حریم اهل بیت در عراق و سوریه حضور پیدا کرد

    به گزارش خبرگزاری رضوی، حجت الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: هرگونه درگیری با آمریکا در عراق  و سوریه توسط خود نیروهای  آن کشورها صورت گرفته چرا که آنان معتقدند کشورشان توسط آمریکا اشتغال شده و باید این دو کشور را ترک کنند.

    وی ادامه داد: ایران با هدف دفاع از حریم اهل بیت در عراق و سوریه حضور پیدا کرد و به مردم مظلوم و ستم کشیده این کشورها کمک کرد تا بتوانند ریشه داعش را که توسط آمریکا ایجاد شده بود ازبین ببرند ولی این اقدام مورد نارضایتی آمریکا بوده است.

    فرمانده قرارگاه عمار ابراز داشت: آمریکایی‌ها با به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی قصد داشتند حضور ایران اسلامی را در منطقه ازبین ببرندولی حالا انتقام خون سردار سلیمانی، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است.

    طائب بیان داشت: آمریکا باید از منطقه اخراج شود و ترامپ و دست اندرکاران شهادت حاج قاسم نیز به عنوان مرتکبان این جنابت باید مجازات شوند و امروز نیز به برکت خون شیهد قاسم سلیمانی مقاومت در منطقه به مراتب از قبل قوی تر شده است.

    وی خاطر نشان کرد: هیچکدام از شهدای جبهه مقاومت به صورت مستقیم بدست آمریکا شهید نشدند بلکه شیطان بزرگ در پشت صحنه تکفری‌ها ، صحنه گردانی می‌کرد اما با شهادت حاج قاسم به یکباره پرده‌ها کنار رفت و همه مشاهده کردند آمریکا پشت سر تکفیری‌ها قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.