حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بازرسی‌کل استان اصفهان و موسسه نهج‌البلاغه
    شناسه : 2358
    3

    بازرسی‌کل استان اصفهان در راستای ترویج و گسترش فرهنگ نهج‌البلاغه طی مراسمی با موسسه نهج‌البلاغه تفاهم‌نامه انعقاد کرد. سید محمدمهدی طباطبایی مهریزی رییس منطقه (۶) سازمان بازرسی کل کشور و بازرس‌کل استان اصفهان در این مراسم ضمن تبیین اصل ۱۷۴ قانون اساسی و مصادیق نظارت سازمان بازرسی کل کشور در اجرای صحیح قوانین و حسن […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    بازرسی‌کل استان اصفهان در راستای ترویج و گسترش فرهنگ نهج‌البلاغه طی مراسمی با موسسه نهج‌البلاغه تفاهم‌نامه انعقاد کرد.

    سید محمدمهدی طباطبایی مهریزی رییس منطقه (۶) سازمان بازرسی کل کشور و بازرس‌کل استان اصفهان در این مراسم ضمن تبیین اصل ۱۷۴ قانون اساسی و مصادیق نظارت سازمان بازرسی کل کشور در اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور اظهار داشت :ما هر جا شاهد اقداماتی باشیم که منجر به جهت‌گیری صحیح مدیران و اقدام مؤثر آنان شود، از آن حمایت و در آن جهت حرکت می‌کنیم و لذا طبیعی است که از ظرفیت‌های موجود در استان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و تخلف بهره ببریم که از جمله آن‌ها موسسه نور نهج‌البلاغه هست که در عملکرد دستگاه‌ها و در نهایت بهره‌مندی مردم تأثیرگذار است.

    بازرس‌کل استان همچنین افزود: این لطف خدا است که بازرسی‌کل استان سهم کوچکی در ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه دارد و معتقدیم تقویت بُنیه اعتقادی مدیران و کارکنان یقیناً در عملکرد آنان هم تأثیر دارد.

    در خاتمه رییس منطقه (۶) بازرسی کل کشور بر ضرورت برنامه‌ریزی با محتوای «نهج‌البلاغه» توسط صداوسیمای مرکز اصفهان به تناسب مخاطبان و نیز بهره‌گیری از این مفاهیم نورانی در دوره‌های آموزش ضمن خدمت و همچنین در جلسات و برنامه‌های دستگاه‌ها از جمله در شوراهای اداری استان و شهرستان‌های تابعه تأکید کرد.

    در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدتقی رهبر» رییس هیات مدیره موسسه نهج‌البلاغه استان اصفهان با تأکید بر این نکته که هدف اصلی از تشکیل موسسه «به میدان عمل درآوردن» مفاهیم نهج‌البلاغه در عرصه‌های عمومی خصوصاً حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، ادارات، ائمه جمعه و جماعات و فضای مجازی است، به ارائه گزارشی از وضع موجود و تنگناها و مشکلات فرارو پرداخته و به هدف‌گذاری و کسب آمادگی‌های اولیه جهت احداث و تأسیس دانشگاه بین‌المللی امام علی(ع) در اصفهان اشاره نمود.

    لازم به ذکر است بازرسی کل استان در خصوص ترویج و گسترش مفاهیم کتاب شریف نهج‌البلاغه امام علی (ع) خصوصاً در حوزه‌های اداری، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در اجرای مفاد نظام آموزش کارکنان دولت به‌ویژه رشد فضایل اخلاقی، اخلاق حرفه‌ای و رعایت شئون و شعایر اسلامی و همچنین در راستای اجرای بند ب ماده «۴» آیین‌نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی مکاتباتی با استانداری اصفهان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و صداوسیمای مرکز اصفهان انجام داده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.