حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • انتصاب دبیر علمی گفتمان نهج البلاغه پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر
    شناسه : 2304
    1
    دبیر علمی گفتمان نهج البلاغه پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در حکمی از سوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه منصوب شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دبیر علمی گفتمان نهج البلاغه پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در حکمی از سوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه منصوب شد.

    مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در حکمی محمد کارگر عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی واحد بوشهر را به سمت دبیر علمی گفتمان نهج البلاغه پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی این استان منصوب کرد.
    حجت الاسلام سیدمهدی قاضی زاده در جلسه معارفه محمد کارگر با بیان اینکه فعالیت در مقوله مباحث تربیتی نیازمند افراد علاقه مند، پژوهشگر و با سابقه علمی و پژوهشی درخشان است، اظهار کرد: امید است با تلاش های صورت گرفته در این زمینه، پس از این شاهد شکفته شدن مباحث ارزشمند مولی الموحدین حضرت امیرمؤمنان(ع) در نهج البلاغه در محافل دانشگاهی و علمی باشیم.
    محمد کارگر نیز با اشاره به اینکه در بسترهای پرورشی جهان، احساسی را به نام احساس بزرگی و بزرگواری در وجود نوجوانان ایجاد می کنند، توضیح داد: یکی از مهم ترین مباحث تربیتی، مبحث راهبری بر خویشتن بوده و این موضوع به عالی ترین وجه آن در هزار و ۴۰۰ سال قبل در نهج البلاغه از زبان حضرت علی(ع) بیان شده است.
    وی افزود: در کلام امیرالمؤمنین(ع) شخصیت اساس کار است به گونه ای که به مالک اشتر توصیه کرده است «ای مالک، مالک خویشتن باش».

    محمد کارگر دارای دکتری تخصصی فلسفه تعلیم و تربیت است که از وی آثاری مانند علی(ع) یکتا نسخه هستی، روش های نوین تربیت اخلاقی، مدل های توسعه فردی، اجتماعی و فرهنگی، کلیدهای تعامل و مشارکت اجتماعی از نظرگاه حضرت علی(ع)، کلیدهای عزت و کرامت اجتماعی از نظرگاه حضرت علی(ع)، کلیدهای خودشناسی و خویشتن یابی از نظرگاه حضرت علی(ع)، انسان و تربیت اجتماعی از نظرگاه حضرت علی(ع)، سرمایه اجتماعی از نظرگاه حضرت علی(ع) و چند کتاب دیگر به چاپ رسیده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.