حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • افغانستان برای اولین بار مسابقات بین‌المللی قرآن به صورت آنلاین برگزار می‌کند
    شناسه : 784
    2

    افغانستان برای اولین بار مسابقات بین‌المللی قرآن به صورت آنلاین برگزار می‌کند   مجمع قرآنی شیخ عبدالکبیر حیدری در افغانستان فراخوان نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با عنوان «سراج الکبیر» در این کشور را اعلام کرد. به گزارش شهرآرانیوز؛ مجمع قرآنی شیخ عبدالکبیر حیدری برای نخستین‌بار مسابقات بین‌المللی آنلاین تلاوت قرآن‌کریم را در افغانستان با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    افغانستان برای اولین بار مسابقات بین‌المللی قرآن به صورت آنلاین برگزار می‌کند

    مجمع قرآنی شیخ عبدالکبیر حیدری در افغانستان فراخوان نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با عنوان «سراج الکبیر» در این کشور را اعلام کرد.

    به گزارش شهرآرانیوز؛ مجمع قرآنی شیخ عبدالکبیر حیدری برای نخستین‌بار مسابقات بین‌المللی آنلاین تلاوت قرآن‌کریم را در افغانستان با مشارکت بیش از ۲۵ کشور جهان برگزار کرده است.

     

    این مسابقه در رشته قرائت بوده و شرکت‌کنندگان خارجی از طریق مراکز معتبر قرآنی کشورشان معرفی شده‌اند و پس از تأیید آنها از سوی دبیرخانه مسابقه، در این مسابقه شرکت می‌کنند.

     

    مهلت ارسال تلاوت‎ها برای شرکت در این رقابت بین‎المللی پنج‌شنبه، چهارم دی ماه اعلام شده است و دوشنبه، هشتم دی ماه زمان اعلام نتایج و جمعه، ۱۲ دی نیز زمان اختتامیه و اعلام نتایج خواهد بود.

     

    در پایان به پنج نفر برگزیده جوایز نقدی تعلق می‌گیرد و نفر اول ۵۰۰ دلار + تقدیرنامه، نفر دوم ۴۰۰ دلار + تقدیرنامه، نفر سوم ۳۰۰ دلار + تقدیرنامه، نفر چهارم ۲۰۰ دلار + تقدیرنامه و نفر پنجم مبلغ ۱۰۰ دلار + تقدیرنامه دریافت خواهند کرد.

     

    همچنین به تمامی متسابقین گواهی شرکت در مسابقه اهدا خواهد شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.