حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • افزایش زائران و خادمان پیاده زیارت امام رضا(ع)
    شناسه : 6294
    2
    رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از افزایش قابل توجه زائران پیاده امام رضا(ع) خبر داد و گفت: ۸۱۰ نفر از نجاتگران هلال احمر در این مسیر در حال ارائه خدمات هستند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    با اعلام این مطلب که از بیست و هفتم شهریور تا پنجم مهر، ۱۰۶ پایگاه و پست موقت در استان خراسان رضوی و مسیرهای منتهی به این استان با ۲۲۰ دستگاه خودروی امدادی و دو فروند بالگرد در حال خدمت رسانی به زائران هستند، گفت: ۸۱۰ نفر از نجاتگران هلال احمر در حوزه امداد و نجات در این مسیر در حال ارائه خدمات هستند.

    وی با اشاره به اینکه پس از دو سال محدودیت‌های کرونایی امسال تعداد زائران پیاده امام رضا(ع) از داخل کشور و کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان افزایش داشته، گفت: تمام مسائلی که زائران اربعین مبتلابه آن بودند، در مراسم پیاده‌روی زائران حرم امام رضا(ع) نیز وجود دارد.

    ولی‌پور تصریح کرد: مسئله گرما و ازدحام در مراسم پیاده‌روی شهادت امام رضا(ع) نیز وجود دارد به خصوص با توجه به اینکه طی دو سال گذشته امکان حضور گسترده زائران در مراسم شهادت امام رضا(ع) وجود نداشت، امسال ازدحام بیشتر است. از سوی دیگر گرمای هوا و زخم‌های پا در اثر پیاده‌روی طولانی نیز وجود دارد که امدادگران مشغول ارائه خدمات هستند. مسئله اغتشاشات نیز وجود دارد و امیدواریم زائران به این تجمعات نزدیک نشوند تا برای آنها مشکلی پیش نیاید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.