حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اعلام فراخوان جذب مرتلان نوجوان و جوان در آستان حضرت معصومه(س)
    شناسه : 2009
    5
    مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) از مرتلان ۹ تا ۲۳ سال برای تلاوت در ماه مبارک رمضان در آستان حضرت معصومه (س) ثبت نام می‌کند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اعلام فراخوان جذب مرتلان نوجوان و جوان در آستان حضرت معصومه(س)

    مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) از مرتلان ۹ تا ۲۳ سال برای تلاوت در ماه مبارک رمضان در آستان حضرت معصومه (س) ثبت نام می‌کند.

    اعلام فراخوان جذب مرتلین نوجوان و جوان در آستان حضرت معصومه(س(

    به گزارش بعثت نیوز، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (ع) با هدف جذب و آماده ‌سازی مرتلان جهت کرسی ترتیل نوجوان و جوانان در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ طی فرا خوانی شرایط ثبت نام را اعلام کرد.

    شرایط سنی لازم برای ترتیل‌ خوانی نوجوانان ۹ الی ۱۵ سال و امید (جوانان) ۱۶ الی ۲۳ سال در نظر گرفته شده است.‌

    افراد متقاضی حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی‌ماه فرصت دارند، ثبت نام خود را کامل کرده و فایل صوتی خود را ارسال کنند. افرادی که فایل صوتی آنها از سوی کارشناسان تأیید شود، پس از قبولی در مصاحبه حضوری به دوره آموزشی دعوت خواهند شد.

    شروع دوره آموزشی از ۱۵ بهمن‌ ماه به مدت دو ماه است و افراد منتخب در این دوره با استفاده از اساتید شناخته شده و توانمند، آمادگی‌ های لازم را جهت تلاوت ترتیل در ماه مبارک رمضان کسب می‌ کنند.

    با توجه به استقبال و ظرفیت بالای توانمندی نوجوانان و جوانان در ماه مبارک رمضان پیش ‌بینی شده است که کرسی ترتیل ویژه جوانان با عنوان ترتیل امید در کنار کرسی ترتیل نوجوانان و اساتید (بزرگسالان) اضافه شود.

    علاقه ‌مندان نوجوان و جوان عزیز و محترم لطفا برای ثبت نام در این طرح و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی https://sarshomar.com/fa/s/۳L۳N۴ مراجعه کنند.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.