حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اعضای هیات امنای خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شدند
    شناسه : 4018
    1
    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه اعضای جدید هیات امنای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران را منصوب کرد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه علی اکبر اشعری، محسن پرویز، محسن مومنی شریف، عادل پیغامی، علیرضا قزوه، محمدرضا محمدخانی، مریم جدلی، علی محمد مودب، سیدمحمود اسلامی، علی رمضانی و یاسر احمدوند را به عنوان اعضای جدید هیات امنای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

    در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به اعضای جدید این موسسه آمده است:

    «نظر به مراتب علمی و سوابق ارزشمند فرهنگی جناب­عالی، به استناد ماده ۱۰ اساسنامه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان «عضو هیأت امنای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران» منصوب می‌­شوید.

    امید است در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی با حضور موثر و فعال، به رشد فرهنگی جامعه در مسیر شکوفایی استعدادها و گسترش معنویت و دانش یاری رسانید و با بهره­ گرفتن از توان و ظرفیت داخل و بیرون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحقق اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

    ضرروت دارد هیئت امنا به عنوان رکن سیاست­گذاری موسسه با اتخاذ سیاست‌هایی در احیاء و تسهیل­گری نشر حرفه‌­ای و کتاب، تحول اقتصاد فرهنگ در چارچوب مأموریت­‌ها، آراستن و تجهیز مؤسسه به فن­آوری نو و نوآورانه، چابک ­سازی اداری و تشکیلاتی کوشا باشد. همچنین انتظار می‌رود با در پیش گرفتن رفتار همدلانه با اهالی فرهنگ و ادبیات، موسسه‌­ای درخور برای تبدیل ایده‌ها به حقیقت بنا شود.

    امید است با اتکال به خداوند متعال و حضور موثر و راهگشایتان و همکاری سایر اعضای محترم هیأت امنا، تحقق این اهداف به گونه­ ای مطلوب فراهم شود. ان­شاءالله»

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.