حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اسامی برگزیدگان جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام شد
    شناسه : 1645
    2
    نفرات برتر بیست‌وهشتمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام شد که بر اساس آن بیش از ۸۰ دانشجوی این دانشگاه موفق به کسب رتبه برتر شده‌اند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اسامی برگزیدگان جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام شد

    نفرات برتر بیست‌وهشتمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام شد که بر اساس آن بیش از ۸۰ دانشجوی این دانشگاه موفق به کسب رتبه برتر شده‌اند.

    برگزیدگان جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای معرفی شدند

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، مراسم اختتامیه بیست‌وهشتمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای صبح امروز به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای همدان و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

    در بخشی از این مراسم نفرات برتر بخش‌های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی که ۸۶ نفر بودند، معرفی شدند. از جمله نکات قابل توجه در معرفی برگزیدگان می‌توان به رشته قرائت تحقیق بخش بانوان اشاره کرد که هیچ شرکت‌کننده‌ای موفق به کسب حد نصاب لازم برای دریافت رتبه‌های اول تا سوم نشدند.

    همچنین این مسابقات در بخش حفظ قرآن تنها در رشته حفظ پنج جزء قرآن برگزار شده است. مرکز شهید منتظری خراسان رضوی با دریافت بیش از ۱۰ رتبه برتر در رشته‌های مختلف از موفق‌ترین مراکز دانشگاهی در بین مراکز فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور بوده است.‌

    تعدادی از این افراد به عنوان نماینده دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جشنواره ملی قرآن و عترت که تا پایان سال به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

    اسامی برگزیدگان بیست‌وهشتمین جشنواره دانشگاه فنی و حرفه‌ای

    در راستای تحقق دانشگاه اسلامی ، جشنواره سراسری فرهنگی و هنری با رویکرد قرآن و عترت بر اساس اهداف  تقویت هویت اسلامی-ایرانی –انقلابی وتقویت مهارتهای زندگی برنامه‌ریزی و تبیین شده است.
    انتهای پیام
    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.