حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ارزیابی عملکرد مؤسسات و پایش فعالان قرآنی سیستان و بلوچستان
    شناسه : 1438
    5
    مدیرعامل اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان از پایش فعالیت مؤسسات قرآنی به منظور ارزیابی سطح فعالیت‌های مؤسسات در ایام کرونا و پیش از همه‌گیری کرونا و آگاهی از مشکلات تشکل‌ها خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ارزیابی عملکرد مؤسسات و پایش فعالان قرآنی سیستان و بلوچستان

    مدیرعامل اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان از پایش فعالیت مؤسسات قرآنی به منظور ارزیابی سطح فعالیت‌های مؤسسات در ایام کرونا و پیش از همه‌گیری کرونا و آگاهی از مشکلات تشکل‌ها خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

    مهدی پور‌موسوی، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با بعثت نیوز با اشاره به انجام پایش مؤسسات استان با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: تا کنون بیش از هشت مؤسسه مورد پایش قرار گرفتند.

    وی با اشاره به اینکه ۲۳ مؤسسه در سطح استان دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی هستند، بیان کرد: با توجه به اتمام فاز اول پایش سازمان دارالقرآن که به صورت الکترونیکی و تکمیل فرم خوداظهاری انجام شد، فاز دوم آن با همکاری اتحادیه‌ها در حال انجام است که پیرو آن با حضور در مؤسسات از نزدیک فضای مؤسسات را بازدید و با مشکلات، امکانات و ادامه بحث آموزشی در فضای مجازی در ایام کرونا آشنا شدند.

    پورموسوی ادامه داد: این پایش به منظور مشخص کردن سطح هر مؤسسه و اطلاعات کمبود‌های آموزشی و تجهزات مؤسسات و ارزیابی فعالیت‌ آنها په پیش از همه‌گیری کرونا و چه طی این ایام است.

    مدیرعامل اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان با اشاره به همکاری با اداره ارشاد استان در خصوص پایش بیمه فعالان قرآنی، اظهار کرد: به منظور صحت مربیان قرآنی بیمه شده یا بهره‌مندی مربیان قرآن جدید از مزایای بیمه، این امر در استان در حال انجام است.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.