حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شناسه : 1779
    2

    اجرای طرح قرآنی نغمه‌های بهشتی از سوی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) طرح قرآنی نغمه‌های بهشتی به همت مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) با هدف استعدادیابی کودکان برگزار می‌شود.               به گزارش بعثت نیوز؛ طرح قرآنی نغمه ‌های بهشتی به همت مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) با هدف استعداد یابی ویژه پسران […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اجرای طرح قرآنی نغمه‌های بهشتی از سوی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع)

    طرح قرآنی نغمه‌های بهشتی به همت مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) با هدف استعدادیابی کودکان برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز؛ طرح قرآنی نغمه ‌های بهشتی به همت مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) با هدف استعداد یابی ویژه پسران مقطع ابتدایی برگزار می‌شود.

    در این طرح، دانش ‌آموزان می‌ توانند یک فایل صوتی با صدای خود و در مدت حداکثر یک دقیقه را ضبط و آن را در یکی از پیام‌رسان‌های ایتا، گپ، سروش، تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۹۰۱۲۳۵۱۰۵ ارسال کنند. این فایل می‌تواند در بخش‌های اذان، قرائت، مداحی، تعزیه، سرود، دعا، مناجات و تواشیح باشد.

    علاقه ‌مندان باید مشخصات فردی و شماره تلفن همراه و ثابت خود را نیز ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا ۲۲ بهمن‌ماه ۹۹ اعلام شده است. به نفرات برتر از یک میلیون تا ده میلیون ریال جوایز نقدی تعلق می ‌گیرد و همچنین ۳۱۳ هدیه متبرک آستان قدس رضوی به آن‌ ها اهدا می‌شود.

    یادآور می‌شود، مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) در خمینی‌شهر، بلوار شهید محمد منتظری، نبش کوچه ۸۶ واقع شده است.

    لازم به ذکر است مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) دارای دو سالن اجتماعات با ظرفیت سه هزار نفر٬ دو طبقه کلاس برای فعالیت مدرسه القرآن٬ مکتب خانه قرآن و کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در شهرستان خمینی شهر واقع است، این مجموعه همراه با چندین باب مغازه در شهر اصفهان و یک کارخانه سنگبری واقع در شهرک صنعتی محمود آباد به منظور پشتیبانی هزینه‌های جاری مؤسسه وقف آستان قدس رضوی شد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.