حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اجرای طرح ارتقای قاریان نوجوان به همت مرکز امور قرآنی اوقاف
    شناسه : 1147
    2
    مراسم‌ افتتاحیه طرح ارتقای قاریان نوجوان ۱۳ دی‌ماه برگزار می‌شود تا به این ترتیب فاز نخست این طرح که عنوان سبیل‌الرشاد برای آن انتخاب شده است، اجرایی شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اجرای طرح ارتقای قاریان نوجوان به همت مرکز امور قرآنی اوقاف

    مراسم‌ افتتاحیه طرح ارتقای قاریان نوجوان ۱۳ دی‌ماه با حضور مدیران قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود تا به این ترتیب فاز نخست این طرح که عنوان سبیل ‌الرشاد برای آن انتخاب شده است، اجرایی شود.

    اجرای طرح ارتقای قاریان نوجوان به همت مرکز امور قرآنی اوقاف

    به‌ گزارش بعثت نیوز، آئین افتتاحیه طرح ارتقای قاریان‌ نوجوان با عنوان سبیل‌ الرشاد شنبه، ۱۳ دی‌ماه، ساعت ۱۶ در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می ‌شود.

    بر همین اساس در این مراسم که به صورت حضوری برگزار می‌شود، تعدادی از قاریان نوجوان به همراه خانواده حضور دارند و تعداد دیگری نیز به صورت آنلاین ناظر این مراسم هستند.

    در این مراسم محمد مهدی بحر العلوم، مسئول طرح ارتقای قاریان‌ نوجوان به بیان توضیحاتی می‌پردازد. توضیحات مسئول تربیتی طرح ارتقای قاریان نوجوان، بخش دیگری از این مراسم است و پایان بخش آن نیز تلاوت سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشورمان خواهد بود.

    یادآور می‌ شود، معاونت آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، طرح ‌هایی را به منظور ارتقای قاریان و حافظان قرآن کریم برنامه‌ریزی کرده است که طرح ارتقای قاریان نوجوان از جمله این طرح‌ها هست.

    این طرح در گروه سنی ۹ تا ۱۹ سال برگزار می ‌شود و فاز اول آن تا پایان سال اجرا خواهد شد. طرح مذکور دارای چهار سطح قرائت قرآن، مهارت ‌های زندگی قرآنی، ترجمه قرآن و مفاهیم قرآن کریم خواهد بود.

    در فاز نخست بین ۵۰ تا ۶۰ قاری نوجوان حضور دارند.

    از مهم ترین وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    سیاست گذاري جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور ، سیاست گذاري در جهت افزایش بهره وري موقوفات ، نظارت بر عمل امینانه در وقف ، سیاست گذاري در امر ترویج فرهنگ وقف و ورود به عرصه هاي نوین آن

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.