حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آموزش مجازی حفظ قرآن با تدریس حنانه خلفی
    شناسه : 967
    11
    دوره آموزش حفظ قرآن با تدریس حنانه خلفی در بستر فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها برگزار ‌می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آموزش مجازی حفظ قرآن با تدریس حنانه خلفی انجام می شود.

    آموزش مجازی حفظ قرآن با تدریس «حنانه خلفی»

    به گزارش بعثت نیوز، دوره آموزش حفظ قرآن با تدریس حنانه خلفی ، حافظ نوجوان کشورمان در بستر فضای مجازی برگزار ‌می‌شود.

    این جلسه به همت گروه آموزشی کافه عربی، چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با سرفصل‌هایی چون استعدادیابی، آشنایی با مقدمات حفظ، مراحل حفظ و بررسی آن، فنون حفظ آیات، حفظ موضوعی یا ترتیبی، راهکارهای رفع اشکال، مرور و تثبیت محفوظات و برنامه حفظ و… تشکیل می‌شود.

    علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی cafe_arabi@ مراجعه یا از طریق صفحه کافه عربی در اینستاگرام به نشانی cafe_arabi.ir این دوره را چهارشنبه هر هفته دنبال کنند.

    حنانه خلفی که از پنج سالگی حفظ قرآن را شروع کرده و در هفت سالگی آن را به پایان رسانده یعنی قبل از این که به مدرسه بروم قرآن را از حفظ می خوانده است. از کلاس اول تا ششم در مدرسه شاگرد اول بوده است و ضمن خواندن درس های مدرسه، قرآن را هم مرور می کرده است و همه نمراتش نیز در مدرسه عالی بوده است و با شرکت در آزمون های سازمان سنجش و سازمان دارالقرآن الکریم در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده است و در رشته علوم قرآن و حدیث مشغول به تحصیل شده است. حافظان قرآن می توانند در سازمان سنجش ثبت نام کرده و یک سال درس های علوم قرآن و حدیث را بخوانند تا بتوانند مدرک کارشناسی را بگیرند. آنگاه با ارائه مدرک کارشناسی به سازمان دارالقرآن می توانند در رشته ارشد شرکت کنند. از دو سال قبل هم مدرک درجه سه را از سازمان درالقرآن گرفته است و امسال برای دریافت درجه دو در آزمون این سازمان شرکت کرده است که در این صورت باید کتاب مفردات قاموس قرآن را بخواند.

    منبع: ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.