حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • کارگاه آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود
    شناسه : 1297
    3
    کارگاه آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم ویژه بانوان و آقایان به همت اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    کارگاه آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود

    کارگاه آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم ویژه بانوان و آقایان به همت اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

    مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با بعثت نیوز از کرمانشاه، از برگزاری کارگاه آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه آموزش تخصصی ویژه بانوان و آقایان به همت اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

    وی افزود: این دوره ۲ روزه آموزشی با حضور استاد احمد ابوالقاسمی در کرمانشاه برگزار خواهد شد. کارگاه تخصصی یاد شده با موضوع راهکار‌های تقویت و ارتقای صوت و لحن ویژه شرکت‌کنندگان کرمانشاهی مسابقات قرآن برپا می‎‌شود.

    رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: این دوره تخصصی طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه در سالن اجتماعات فرهنگسرای گل نرگس واقع در شهرک ژاندارمری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

    عبدالمالکی در پایان از قاریان کرمانشاهی علاقه‌مند برای حضور در این دوره تخصصی خواست تا با شماره‌های ۰۹۳۶۶۵۳۵۰۲۷ (سید محسن موسوی یکتا، رئیس اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه) و یا ۰۸۳۳۸۲۴۱۹۶۴ (ستاد حفظ قرآن کریم اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه) تماس بگیرند.

    سازمان فرهنگی اجتماعي و ورزشي شهرداری کرمانشاه به عنوان یکی از سازمان های وابسته به شهرداری کرمانشاه که در محدوده شهر کرمانشاه برای رفع نیازهای فرهنگی، تفریحی، ورزشی و… شهروندان انجام وظیفه می نماید، می تواند با شناخت مناسب از نیازها و مشکلات واقعی مردم و اقدام در جهت حل آنها نیز زمینه مساعدی را برای ارتباط منطقی و صحیح و برآورده ساختن انتظارات شهرداری و شهروندان از همدیگر فراهم سازد.

    کلان شهر کرمانشاه با وجود پیشینه تاریخی، مذهبی، هنری درخشان خود از یک طرف و رشد جمعیت و مهاجرپذیر بودن از طرف دیگر ضرورت برنامه ریزی فرهنگی و تفریحی جهت شهروندان را دو چندان می نماید. امروز کلان شهر کرمانشاه به عنوان یکی از شهرهای موفق در امور فرهنگی و تفریحی که به عنوان الگوی بسیاری از شهرهای ایران قلمداد می شود به سمت افزایش کیفیت زندگی شهروندان حرکت می نماید. سازمان فرهنگی اجتماعي و ورزشي شهرداری کرمانشاه به عنوان متولی این مهم گام های مؤثری را از بدو تأسیس تاکنون برداشته است.

    وجود مراکز فرهنگی، تفریحی، ورزشی و کتابخانه ویژه بانوان، کودکان، جوانان و نوجوانان و ارائه خدمات متنوع تخصصی، جشنواره ها و مسابقات متعدد حکایت از توسعه ی کمی و کیفی خدمات این سازمان دارد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.