حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آغاز فاز اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن از نیمه دوم دی‌
    شناسه : 1604
    5
    آخرین جلسه تصمیم‌گیری در مورد الگوی برگزاری اولین دوره نمایشگاه مجازی قرآن کریم اواسط هفته جاری برگزار و پس از آن از نیمه دوم دی‌ماه این‌ نمایشگاه وارد فاز اجرایی می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آغاز فاز اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن از نیمه دوم دی‌

    آخرین جلسه تصمیم‌ گیری در مورد الگوی برگزاری اولین دوره نمایشگاه مجازی قرآن کریم اواسط هفته جاری برگزار و پس از آن از نیمه دوم دی ‌ماه این‌ نمایشگاه وارد فاز اجرایی می ‌شود.

    آغاز فاز اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن از نیمه دوم دی‌ماه

    به گزارش بعثت نیوز، با قطعی شدن لغو نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به دلیل شیوع کرونا، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نهاد متولی برگزاری این نمایشگاه، برنامه‌های جایگزین را طی هفته‌های گذشته اعلام کرد.

    در این بین جدی‌ترین رویدادی که می‌توان آن را جایگزین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به حساب آورد نمایشگاه مجازی قرآن است. نمایشگاهی که از چند ماه قبل زمزمه‌های راه‌اندازی آن شروع و جلسات سیاست ‌گذاری آن نیز برگزار شد تا اینکه در نهایت از برپایی قطعی این نمایشگاه در ماه‌ های پایانی سال خبر داده شد.

    مرتضی خدمتکار، مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بعثت نیوز در مورد آخرین وضعیت نمایشگاه مجازی قرآن‌ گفت: آخرین جلسه مدیریتی این موضوع با حضور معاون قرآن وزیر ارشاد، مدیران کل معاونت و صاحب‌ نظران قرآنی فردا، ۱۶ دی برگزار می ‌شود.

    وی افزود: در این جلسه تصمیم نهایی درباره روند برگزاری، الگو و مدل پیاده‌سازی و اجرای نمایشگاه مجازی و بحث شیوه مدیریت آن گرفته خواهد شد تا پس از آن وارد مرحله اجرا شویم. با این وجود وی ابراز امید واری کرد از نیمه دوم دی ماه کار اجرایی نمایشگاه مجازی آغاز شود.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.