حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آغاز طرح حکمت خوانی نهج البلاغه هم زمان با ماه مبارک رمضان 
    شناسه : 2570
    3
    مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خبر داد: مجید خوبی زاده گفت: امسال قصد داریم هم زمان با ماه مبارک رمضان و در تداوم این طرح حکمت خوانی نهج البلاغه را در سطح هفت شهرستان جنوبی کرمان اجرا کنیم.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خبر داد

    آغاز طرح حکمت خوانی نهج البلاغه هم زمان با ماه مبارک رمضان

    «مجید خوبی زاده» گفت: طرح نهج البلاغه خوانی یکی از برنامه های این ستاد با رویکرد آشنایی و انس مردم با نهج البلاغه و ترویج معارف آن در سطح جامعه است که از سال گذشته در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان آغاز شده است.


    مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: امسال نیز قصد داریم هم زمان با ماه مبارک رمضان و در تداوم این طرح حکمت خوانی نهج البلاغه را در سطح هفت شهرستان جنوبی کرمان اجرا کنیم.
    وی بیان کرد: بر همین اساس در نظر داریم در هر شهرستان یک یا دو مسجد را محور اجرای این طرح قرار داده و با استفاده از ظرفیت ائمه جماعات، حلقه های مفاهیم نهج البلاغه را راه اندازی کنیم.

    خوبی زاده اظهار کرد: چند نسخه از کتاب ۲ جلدی مفاهیم نهج البلاغه در اختیار مدیران کانون ها قرار داده می شود تا در اختیار متربیان طرح قرار دهند.
    مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: بنا بر ظرفیت هر شهرستان از یک تا ۲ حلقه حکمت خوانی نهج البلاغه راه اندازی می شود و می توان گفت؛ در مجموع ۱۰ حلقه تشکیل می شود.

    خوبی زاده ابراز کرد: با توجه به اهمیت آشنایی بیشتر مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان با مفاهیم نهج البلاغه بنابراین در نظر داریم این طرح را در اولویت برنامه های اوقات فراغت تابستانی نیز قرار دهیم.

    مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه یادآور شد: سال گذشته ۲۰ حلقه نهج البلاغه خوانی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد با تدریس ائمه جماعات راه اندازی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.