حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آغاز ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن از سوی مؤسسه مهر تابان
    شناسه : 3790
    3
    ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن تخصصی کودک و نوجوان از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت مهر تابان مهدوی آغاز شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن تخصصی کودک و نوجوان از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت مهر تابان مهدوی آغاز شد.

    این دوره ویژه بانوان با ظرفیت محدود و با آزمون ورودی و مصاحبه، همراه با ارائه گواهینامه پایان دوره در صورت گذراندن دوره کارورزی و پایان نامه، برگزار می‌شود.

    پرورش نیروهای متعهد و مجرب در راستای موفقیت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی از اهداف برگزاری این دوره ذکر شده است. متقاضیان شرکت در این دوره‌ها باید حداقل دارای مدرک دیپلم و حداکثر ۴۰ سال سن داشته باشند، این دوره به مدت چهار ترم تحصیلی ادامه خواهد داشت.

    مهم‌ترین دروس این دوره، در دو بخش آموزش مبانی و فراگیری مهارت‌ها ارائه می‌شود. در بخش آموزش مبانی به تحکیم پایه‌های اعتقادی توجه ویژه شده و به مهم‌ترین مباحث تربیتی، اخلاقی و فقهی نیز پرداخته می‌شود.

    در بخش مهارت‌ها علاوه بر مهارت‌های مربوط به سبک زندگی، شیوه‌های تربیت، مهارت‌های تدریس و مدیریت فرهنگی را نیز فرا می‌گیرند. در پایان هر ترم از آموخته‌ها آزمون به عمل می‌آید و موفقیت در آن شرط ادامه تحصیل خواهد بود.

    از مزایای شرکت در این دوره می‌توان به کاربردی بودن دروس، مهارت‌های نو و مؤثر تبلیغی، رایگان بودن، ارائه معارف و مفاهیم مهدوی و فعالیت‌های کارگاهی همراه با آموزش‌های سبک زندگی اشاره کرد.

    این کلاس‌ها در محل مؤسسه قرآن و عترت مهر تابان مهدوی به نشانی اصفهان، خیابان عبدالرزاق، کوچه شماره ۲، بن‌بست نسترن برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به منظور ثبت نام می‌توانند عدد پنج را به شماره ۵۰۰۰۱۳۸۳۳۸ ارسال یا به لینک http://mehretaban.ir/morabi۱۴۰۰/ مراجعه کنند یا با شماره‌های ۰۳۱-۳۴۴۶۴۴۶۹ و ۰۹۹۱۶۶۸۴۴۸۰ تماس بگیرند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.