حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آشنایی با حافظان برتر جامعةالقرآن در گروه قرآن‌یاوران
    شناسه : 2171
    6
    گروه مجازی قرآن‌یاوران جامعةالقرآن این هفته به معرفی فاطمه باقری، حافظ برتر مرحله کشوری بیست‌ودومین جشنواره فرهنگی ـ قرآنی مؤسسه پرداخت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آشنایی با حافظان برتر جامعةالقرآن در گروه قرآن‌یاوران

    گروه مجازی قرآن‌یاوران جامعةالقرآن این هفته به معرفی فاطمه باقری، حافظ برتر مرحله کشوری بیست‌ودومین جشنواره فرهنگی ـ قرآنی مؤسسه پرداخت.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) با راه‌اندازی گروه قرآن‌یاوران در پیام‌رسان سروش، اقدام به ارائه راهکارهای مناسب برای آموزش در عرصه مجازی، تبادل نظر و تجربیات بین اساتید، مربیان و کادر اجرایی شعب و معرفی برترین‌ حافظان مؤسسه کرده است.

    معرفی حافظان کل قرآن فعال و برتر مؤسسه هر هفته روزهای جمعه، یکی از برنامه‌های تشکیل این گروه مجازی است. این هفته فاطمه باقری، حافظ برتر مرحله کشوری بیست‌و‌دومین جشنواره فرهنگی ـ قرآنی جامعةالقرآن از شعبه رسالت، معرفی شد.

    فاطمه باقری متولد سال ۱۳۸۵ است. وی از پنج سالگی با حضور در شعب خردسالان جامعةالقرآن سوره‌های کوچک کلام وحی را به روش اشاره فراگرفت. اما به صورت اصولی و طی برنامه‌ریزی از هفت سالگی(سال ۱۳۹۴) حفظ قرآن را به همت والدینش آغاز کرده است و سرانجام در سال ۱۳۹۷ موفق به کسب درجه حفظ کل کلام وحی شده است.

    این حافظ کل در حال حاضر مشغول به فراگیری مفاهیم و نهج البلاغه و مرور و تثبیت محفوظات است. وی در خانواده‌ای تربیت یافته که در حال حاضر خواهر کوچکترش حافظ ۱۵ جزء از قرآن و مادرش نیز حافظ هفت جزء است.

    باقری، کسب موفقیت در امور مختلف زندگی را از برکت حفظ قرآن می‌داند و بر ضرورت عمل به آموزه‌های قرآنی تأکید کرد و گفت: همه باید به دستورات کلام وحی عمل کنند و این حق قرآن به گردن همه ما است، اما این امر برای حافظان قرآن و قاریان قرآن به عنوان حاملان و تالیان کلام وحی، بیش از سایرین است.

    فاطمه باقری، دارای رتبه‎هایی چون حائز مقام سوم در مسابقه گل‌های آسمانی جامعةالقرآن، کسب رتبه اول در دو مرحله مسابقات جشنواره طیبات مؤسسه، حائز رتبه سوم در رشته حفظ کل، مسابقات قرآن نیروهای مسلح است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.